piątek, 18 stycznia 2013

Wisienka na torcie;)

Jakiś czas temu Reni, która wygrała na Turkusowym Hamaku siłownię twórczą przesłała nam temat, który zaproponowała na kolejne zmagania:) i tak zaczęłam się zastanawiać co by tu wymodzić na pracę przykładową i tak powstała tadam tadam .... szkatułka tort:) bo i temat jest słodki  - "Wisienka z tortem"





Więcej informacji na temat Siłowni Twórczej znajdziecie TU serdecznie was zachęcam do udziału w niej to fajna zabawa:) 
Przepraszam że dziś krótko ale po całym tygodniu wstawiania o 5 rano i jeżdżenia do Kielc na prowadzenie kursu ciut zmęczenie robi swoje. Ale w weekend oczywiście losowanie par wymiankowych :) i sprawozdanie z prac kursowych:) czyli moje 13 wojowniczek w akcji:)

Pozdrawiam was serdecznie Sylwia - Luna

7 komentarzy:

  1. Ojej...jakie CUDNE pudełeczko!!!!!!!!
    Piękne te róże i koroneczka:) bardzo bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie wygląda to pudełeczko jak cukiereczek takie słodkie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, ciekawa interpretacja z tym tortem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pudełeczko! Prawdziwa wisienka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.