sobota, 13 lipca 2013

Jagody z liściem mięty

Każdy człowiek ma swoje ulubione kolory, czasem nasze gusta się zmieniają co do kolorów też. Pamiętam jak na początku małżeństwa urządzaliśmy nasz dom. wtedy byłam na etapie lubienia mocnych kolorów. Obecnie po już 12 latach mój gust się zmienił i lubię kolory pastelowe jeśli chodzi o wystrój wnętrz. Tak samo jest z kolorami ubrań czy biżuterii. Odkąd zajęłam się tworzeniem biżuterii soutache tak moje wyobrażenia kolorystyczne się zmieniły. Tu nawet zaskakujące połączenia barwne wyglądają bardzo ciekawie. Dziś pokaże wam dwie pary kolczyków każda w innej tonacji kolorów. Kolczyki "Jagody" wykonałam przy użyciu fioletowych agatów trawionych z dodatkiem koralików toho, natomiast do kolczyków "Liść mięty" użyłam miętowej masy perłowej.

"Jagody"




"Liść mięty"



Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem:) w mojej pracowni powstały jeszcze i inne rzeczy ale to w kolejnym poście:) A już na dniach zapraszam Was do odwiedzin na Turkusowym Hamaku gdzie będziecie mogły głosować na piękne prace jakie napływają do nas na Siłownię Twórczą oraz pojawi się nowy temat siłowni - bardzo sympatyczny:)
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.


11 komentarzy:

  1. Sliczności:) Zarówno jagody jak i liść miety cudnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętowe są fantastyczne, mimo że to nie moje ulubione kolory ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście lubię zieleń i fiolet... ciężko byłoby dla mnie wybrać jeden komplecik !

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowe są przepiękne, śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze mają piękną kolorystykę:) Miętowe wyglądają orzeźwiająco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagody są sliczne.
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak sama zauważyłaś upodobania zmieniają się z wiekiem. Ja, jak kiedyś nienawidziłam czerwieni, tak teraz z chęcią na nią patrzę i wprowadzam do otoczenia.
    Co do kolczyków... jagodowe są po prostu przecudne. Ten fioletowy agat w białej obwódce jest niczym oko. Bardzo wyrazista kompozycja i przyciąga wzrok.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie nie było...i jak widzę przeoczyłam całe tony cudeniek ,w Twoim wykonaniu Lunko :(
    Postaram się nadrobić a tymczasem...lecę nacieszyć oczy...Twoimi pięknymi pracami !
    Pozdrawiam ciepło:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. są cudowne, takie rozmarzone....

    OdpowiedzUsuń
  10. te miętowe jak dla mnie stworzone ! mrau !

    OdpowiedzUsuń
  11. miętowe wspomnienia z poprzedniego postu są super, widzę, że szlifujesz warsztacik coraz intensywniej... to dobrze jak ma się pasje ;)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.