środa, 10 lipca 2013

Paryska szkatułka i coś jeszcze...

Jakiś czas temu robiłam Juanie naszyjnik z wisiorem personalizowanym. Poprosiła mnie o zrobienie podobnego dla jej siostry. Umówiłyśmy się na wymiankę ja dostałam cudowny lariat koralikowy, a Juana naszyjnik dla siostry i szkatułkę na drobiazgi:)










A taki wspaniały lariat dostałam od Juany - jest cudowny i pięknie mieni się w słońcu, a do tego Asia dorobiła przepiękne koraliki modułowe:) - dziękuję Asiu za kolejną bardzo udaną wymiankę:)





To nie wszystko co powstaje ostatnio w mojej pracowni:) ale żeby Was nie zanudzić i nie zasypać dużą ilością  zdjęć inne rzeczy pokażę w kolejnych postach:)

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna. 



9 komentarzy:

  1. super wymianka- same slicznosci sobie przygotowalyscie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna szkatułka, a biżuteria ...!
    Wymianka super!!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paryskie klimaty!! Szkatułka i biżuteria świetne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szkatułka i cała wymianka bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna szkatułka. I przeciereczki bardzo fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne prace, a komlecikiem ślubnym z poprzedniego postu jestem zauroczona:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej blogowej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zadowolenie w 100%!!! wszystko piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.