poniedziałek, 8 lipca 2013

Miętowe wspomnienia - komplet ślubno-weselny

 "Czekasz na tę jedną chwilę,
serce jak szalone bije,
zrozumiałem, po co żyję,
wiem, że czujesz to co ja.

Ej, za krótko trwa godzina,
niech się chwila ta zatrzyma,
moim szczęściem chcę nakarmić
calutki świat, zdziwiony tak.

Wielka miłość nie wybiera,
czy jej chcemy nie pyta nas wcale,
wielka miłość, wielka siła
zostajemy jej wierni na zawsze"
Seweryn Krajewski

Słowa piosenki Seweryna Krajewskiego oddają część tych uczuć, które towarzyszą uczuciu miłości. Każdy kto choć raz w życiu był zakochany wie jak to jest wtedy....ciężko ubrać w słowa to co się czuje - życzę każdemu człowiekowi na kuli ziemskiej żeby spotkał swoją  drugą połówkę i kochał i był kochanym.

Lipiec i sierpień to czas nie tylko wakacji, ale również czas ślubów i wesel i z tą myślą właśnie powstał komplet "Miętowe wspomnienia", na który składa się naszyjnik, kolczyki i pierścionek.
Główny kamień to turkmenit germański do którego dołożyłam masę perłową w odcieniu mięty oraz koraliki fire polish i toho 11 opaque turquoise. Naszyjnik i kolczyki - sztyfty wykończone są srebrem próby 925. Dlaczego zdecydowałam się użyć do kompletu koloru mięty? Po pierwsze tego lata jest to jeden z modnych kolorów, a po drugie to w obecne upały przyda się trochę orzeźwienia;)

"Miętowe wspomnienia"







Powstają cały czas nowe rzeczy:) w następnym poście pokażę Wam co powstało na wymianki prywatne. Dziękuję, że zaglądacie na mój blog i zostawiacie ślad po swoich odwiedzinach:) Zapraszam Was również na Turkusowy Hamak gdzie Emila prezentuje kolejny projekt zabawki. 
Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

9 komentarzy:

  1. Przecudny komplet i śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekny komplecik! i jakie sliczne kabaszony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet! I ten kolorek koralików:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio! śliczny komplecik wyczarowałaś ! Miętusy na lato!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tu i kolorowo u Ciebie, aż miło popatrzeć:)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszny ten komplet!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.