środa, 17 lipca 2013

"Od serca"

"Aby zna­leźć miłość, nie pu­kaj do każdych drzwi. Gdy przyj­dzie two­ja godzi­na, sa­ma wej­dzie do twe­go do­mu, w twe życie, do twe­go serca."
Bob Dylan

Cóż jest warte życie ludzkie bez miłości? Człowiek bez niej umiera niczym wędrowiec bez wody na pustyni.
Miłość i serce jest tematem wielu powieści, wierszy, cytatów i filmów. Tym razem temat ten towarzyszył mnie i moim koleżankom z Turkusowego Hamaka:) Jak one poradziły sobie z nim możecie zobaczyć TU   
Ja natomiast z nową Siłownią Twórczą poradziłam sobie tak:)

"Klucz do serca"





Do wykonania naszyjnika użyłam róż karneolu oraz korala dodatkowo serce uzupełniłam koralikami toho oraz fire polish. Serce zawiesiłam na miedzianym łańcuszku do którego dodatkowo podwiesiłam miedziany klucz.

Na Turkusowym Hamaku  niebawem będzie czekać na Was niesamowita niespodzianka:)

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna


5 komentarzy:

  1. Ze szczerego serca. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serduszka a to jest piękne, klucz bardzo trafiony pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny naprawdę! Jak prawdziwe serce. Poezja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik! Inne Twoje prace też są śliczne, wszystkim można nacieszyć oczy:) W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.