wtorek, 23 lipca 2013

Sięgaj gwiazd....

Nie wiem od czego mam zacząć tego posta pisać, tak wiele kłębi mi się myśli w głowie, że trudno je sprecyzować w zdania.
 Mniej więcej rok temu zaczęłam myśleć o założeniu bloga, który by promował kreatywne kobiety. Miałam już grono znajomych w internecie - poprosiłam do wspólnego tworzenia bloga 4 fantastyczne kobiety - na moje szczęście zgodziły się pomóc w prowadzeniu tego przedsięwzięcia za co BARDZO DZIĘKUJĘ WAM DZIEWCZYNY:*  Ile czasu i pracy zajmuje nam tworzenie naszego zakątka wiedzą te osoby, które podobne przedsięwzięcia organizują. Czasem to praca na cały etat, do tego etat niepłatny, tym bardziej jestem wdzięczna Emili. Magdzie, Edycie i Gosi, że są ze mną:)
Każdy chciałby mieć tak wspaniałe przyjaciółki - tak PRZYJACIÓŁKI   - praca nad blogiem zbliżyła nas do siebie bardzo. Każda z dziewczyn wnosi cząstkę własnej duszy i serca w tworzenie naszego Zakątka Kreatywnych Kobiet. Emila swoją dokładność i poczucie estetyki, Magda wyjątkową lekkość pisania i nieustające anegdoty;), Edyta swoją wysmakowaną elegancję, Gosia nutę romantyzmu i połączenia dwóch światów realnego i mistycznego. Niby różne a jednak tworzymy całość.
Z okazji zbliżającej się rocznicy Turkusowego Hamaka postanowiłyśmy obdarować Was drodzy Internauci prezentami. Tak na prawdę nasz Zakątek istnieje dzięki Waszej obecności. Bez Was ta cała praca nie miałaby sensu. Dziękuję, że zaglądacie do Turkusowego Hamaka i bierzecie czynny udział w jego tworzeniu:)  a to prezent ode mnie :)

"Sięgaj gwiazd"





Zapraszam Was serdecznie do odwiedzin na Turkusowy Hamak, gdzie można zapisać się na nasze rocznicowe Candy i gdzie zobaczycie jakie wspaniałe prezenty jeszcze na Was czekają:)
Pozdrawiam Was serdecznie Wasza Sylwia - Luna.



8 komentarzy:

  1. Buziaki przesyłam:**** I też dziękuję od siebie, że jesteś taka wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziołku kochany bez Was to wszystko by nie istniało:*

      Usuń
  2. Turkus z czarnym - Sylwio wspaniałe połączenie!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet ! Kusi ten turkus i to bardzo :)
    No popatrz, Turkusowy Hamak działa już od roku, a ja go odkryłam dopiero niedawno... ale już zdążyłam się zakochać w tym miejscu - i oby działał jak najdłużej (podobnie jak sklep, któremu gorąco kibicuję) :)
    Pozdrawiam (również ze świętokrzyskiego) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplet ;) Zapraszam do mnie na perfettojewellery.blogspot.com/‎
    Komentarz mile widziany ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.