poniedziałek, 25 lipca 2011

Lawendowe kolczyki i wyróżnienie:)

Pokazywałam wam w przedostatnim poście mój ogród w kolorach fioletu. Tym razem weną do powstania kolczyków była lawenda:) Powstały "Lawendowe kolczyki".







Dodatkowo okazało się wczoraj, że Kasia z blogu http://wyplataneopowiesci.blogspot.com/ przyznała mi wyróżnienie - za co Kasiu bardzo ci dziękuję. 


Jedną z jego zasad jest napisanie 7 faktów o sobie....
1. Jestem żoną najukochańszego faceta na świecie
2. Mam dwoje cudownych dzieci: Agatkę i Mariuszka
3. Jednym z moich marzeń jest przerobienie mojej kuchni na styl wiejski  - może wkrótce się spełni:)
4. Próbuję trzymać się motta "Nie pozwól, aby twoje marzenia zarastały chwastami"
5. Marzę (póki co) o otworzeniu własnego biznesu
6. W szkole nie lubiłam plastyki i techniki - jak to człowiek się zmienia z wiekiem;)
7. Uwielbiam wymianki:) i Candy :) co widać na pasku bocznym ;)

Co muszą zrobić nominowane osoby?
- Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę.
- Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
- Napisać o sobie 7 rzeczy.
-Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)
A oto nominowane przeze mnie blogi:
Polecam odwiedzenie blogów dziewczyn. Znajdziecie na nich rzeczy niezwykłe tworzone z pasją:)



9 komentarzy:

  1. Luno, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Nie obraź się ale ja ich nie przyjmuję. Jest zbyt dużo blogów, które podziwiam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam bo nie zauważyłam u ciebie na blogu opisu, że nie przyjmujesz wyróżnień. Nie mniej jednak bardzo ale to bardzo mi się twój blog podoba:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalne kolczyki! Jesteś bardzo zdolna. Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, kolczyki piękne :)
    Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za odwiedziny i gratulacje. cieszę się, że moja kolejna para kolczyków się wam podoba:) W przygotowaniu trochę sutaszu trochę decoupage:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pięknie za wyróżnienie :) Kolczyki są przecudowne! Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wyróżnienie:) a lawendowe kolczyki mnie urzekły, piękne kolorki, pędzę jutro na działkę, może moja lawenda już kwitnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten kolor. I ten styl, który potrafi przykuć oko. Podoba mi się wręcz pożądliwie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.