wtorek, 12 lipca 2011

"Promienie słońca" - kolczyki sutasz




Córka przed wyjazdem na wakacje poprosiła mnie o kolczyki. Ale jak to w ferworze przygotowań do wyjazdu oczywiście nie było kiedy. Ponieważ nie wiadomo było jaka pogoda będzie w Łebie więc zabrałam ze sobą kram sutaszowy. Na miejscu powstał jeden kolczyk;) ale zawsze coś - po powrocie drugi:) "Promienie słońca" zainspirowane zostały pobytem nad morzem. Chciałam w nich uchwycić ulotność kolorów zachodzącego słońca i błękitu nieba. Masę perłową zatopiłam w sutasz w odcieniach oranżu i błękitu nieba. Córka dziś dumnie nosi swoje wakacyjne kolczyki.










Losowanie Candy już niedługo zainteresowanie moją zabawą przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Zabieram się dziś za intensywne prace nad drugi i tu niespodzianka :) trzecim sutaszem czyli szczęśliwych osób będzie 3:) co wy na to? Pierwsza osoba zgarnia zegar i "Władczynię czasu" dwie następne .... to co stworzę przez najbliższe noce (oczywiście sutasz).

8 komentarzy:

  1. Kolczyki przecudownej krasy! I jeszcze to połączenie kolorów - moje ulubione...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kolczyki! A kolory naprawdę bardzo wakacyjne :) Żółty w kolczykach uwielbiam, czego dowodem są moje własne wyroby :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że się wam podobają "Promienie słońca" Myślę, że coś w tej kolorystyce jeszcze powstanie:) w końcu mamy lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne:)Faktycznie jak zachód słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolczyki... takie wakacyjne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie dobrane kolory, niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.