czwartek, 28 lipca 2011

"Śniadanie do ...." i "Eukaliptusy"

Od jakiegoś czasu w czeluściach mojej szafy znajdują się tace na kawę sztuk 4. Miałam tyle pomysłów na zrobienie ich w technice decoupage, że efekt był taki iż leżały i pokrywały się kurzem. Tak to czasem jest w procesie tworzenia, że mamy za dużo pomysłów i nie wiemy, na który się zdecydować. Parę dni temu stwierdziłam, że dobrym pomysłem byłoby zastosowanie jednej z tac (takiej z nóżkami) do tworzenia sutaszu nie tylko przy biurku, ale i w łóżku:) Ponieważ ostatnio bardzo lubię lawendę i jej kolorystykę wiedziałam, że i taca taka ma być. I oto co powstało z moich wysiłków parodniowych. Moja taca na "Śniadanie do...."











W między czasie gdy robiłam tacę powstały sutaszowe kolczyki - "Eukaliptusy" - masa perłowa w otoczeniu sutaszu w kolorystyce zielonej i ecru.





I ponieważ zbliża się 10.000 wyświetleń mojego bloga dziś siadam i szyję moje drogie SŁODKOŚCI na kolejne Candy - więc jutro najpóźniej pojutrze ogłoszę kolejną zabawę:)





9 komentarzy:

  1. Fajnie ozdobiłaś tę tacę. Od jakiegoś czasu tez myślę o zakupie takiej z nóżkami. Można ją na prawdę fajnie wykorzystać.
    z niecierpliwością będe zaglądać, aby podziwiać uszyte słodkości:-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna taca! Z takiej śniadanko na pewno smakuje wybornie :) A kolczyki fantastyczne! Cudne kolory, a na uszach muszą wyglądać obłędnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki śliczne :) oczywiście taca również
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tace i te kolczyki podziwiałam już na Wizażu.
    Jedno i drugi mi się podobają.
    Gratuluję takich umiejętności i życzę dużo nowych pomysłów.
    Biernasia

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki przepiękne, również widziałam Twoje prace na Wizażu i wszystkie bez wyjątku bardzo mi się podobają. Co do tacek ja niestety 4 zmarnowałam... jakoś nie wychodzi mi ten decoupage...
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    p.s. jak wstawić podlinkowane zdj dot. candy na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tace u mnie przeleżały jakiś czas zanim się za nie wzięłam. Ale jak widać czasami lepiej coś zostawić na potem;) Bardzo cieszy mnie to że wam też się podoba taca i kolczyki:)
    Etoile odpisałam w twoim blogu:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eukaliptusy są czadowe
    !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.
    1)Podziwiam Pani sutaszowe kolczyki. Ta technika to dla mnie na razie czarna magia. Mam jednak ochotę jej spróbować.
    2)Taca - dobry pomysł:)Podoba mi się.
    3) Lawenda mmmmm też jestem pod jej urokiem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że podoba się pani mój sutasz- czytając takie komentarze aż chce się dalej tworzyć:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.