sobota, 16 lipca 2011

WYNIKI CANDY!!!

Kochane wiem, że czekacie z niecierpliwością na wyniki. Oto one wraz z fotorelacją z losowania - w roli "maszyny losującej wystąpił mój synek Mariuszek. Ponieważ ilość zgłoszeń do mojego Candy przerosła moje oczekiwania w trakcie postanowiłam,że dorobię jeszcze dwa wisiory sutaszowe i tak powstały : "Kwiat serca" i "Kwiat nocy". Mam nadzieję, że wylosowanym osobom spodobają się na żywo moje prace. Czekam na kontakt szczęśliwe osoby do środy 20 lipca. Jeśli nie skontaktujecie się ze mną podając swoje adresy do wysyłki to wylosuję jeszcze raz wśród pozostałych dziewczyn. Wszystkim dziewczynom bardzo ale to bardzo dziękuję za udział w zabawie, nowym obserwatorką mojego bloga dziękuję podwójnie:) i zapewniam, że będziecie miały co oglądać na moim blogu.

A jak na świętokrzyską czarownicę przystało - CZARY MARY po losowaniu się odbyło - karteczki z waszymi komentarzami spłonęły w ogniu mojego pieca z intencją "Szczęśliwego życia dla was wszystkich":)

P.S.
Ponieważ zabawa Candy bardzo mi się podoba, a zwłaszcza obdarowywanie innych więc na dniach zajrzyjcie znowu  - będzie kolejne Candy:):)
















GRATULUJE :

1. Zegar i "Władczyni czasu" wędrują do Magdy:) - jednak trzynastka okazałą się szczęśliwa:)
2. "Kwiat serca" wędruje do Duvimy:)
3. "Kwiat nocy" wędruje do Gosik.
Jeszcze raz dziękuję za zabawę i takie zainteresowanie za miłe komentarze i zapraszam ponownie za parę dni:) - nowe Candy z nowymi rzeczami. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

30 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Haniu za zabawę:) dużo szczęścia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations to the winners and to you, dear, by the lovely candy! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTEM !!!!!!!
    i bardzo się cieszę i bardzo dziękuję ! i to są kolory, które ostanio mnie kręcą :-)
    chyba pomyślę o swoim blogu i Twój będę reklamować ...
    pozdrawiam i dziękuję jeszczew raz

    OdpowiedzUsuń
  6. Поздравляю побдительниц!!!
    Спасибо за розыгрыш!

    OdpowiedzUsuń
  7. Поздравляю побдительниц!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim szczęściarom takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wygranych.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i masz ehhhh. Gratuluje dziewczyny :* A mi się bardzo spodobało to palenie karteczek z życzeniami dla nas. Buziaczki dla Ciebie Sylwia i dziękuję życząc Tobie również wszystkiego najlepszego w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Zwyciężczyniom, a Tobie dziękuję za zabawę. Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ cudnie !!!! taka wiadomość po wyczerpującej podróży - natychmiast lepiej się poczułam :) fantastycznie jest co wygrać :)

    Dziewczyny mogą zazdrościć :)

    Adresik podam na PW Kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że Duvima jesteś zadowolona:) i Madziu też taka kropka nad "i" po zlocie:) czekam na adresiki. No i na Gosik - halo odezwij się po odbiór słodyczy swojej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy niczego nie wygrałam... Tym razem też się nie udało ;( Cóż...taki mój los (okrutny)!
    Wygranym - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje wygranej, ja niestety nie zdążyłam się zapisać.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na
    " Podróżniczą wymiankę" przeze mnie organizowaną:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyny, gratuluję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, wygrałam sliczność! już lecę maila sklepać :DD dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę, że wszystkie dziewczyny, które wylosował mój synek odezwały się w terminie po swoje nagrody:) jeszcze raz gratuluję zwyciężczyniom:) i za parę dni ruszamy z nową zabawą!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkie gratulacje dla zwyciężców!!! Szkoda, że się nie udało, takie piękne prezenty:((

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla dziewczyn!!! Mnie pozostało pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że na mnie nie trafiło:-( Ale serdecznie gratuluję zwyciężczyniom, już mają wiele radości, a co dopiero jak paczuszki trafią w ich ręce. Uwielbiam dostawać listy, paczuszki ale coraz rzadziej się to trafia, chyba ze sobie coś na allegro kupię;-) Pozdrawiam wszystkich:-*

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje dla zwycięzców :) i czekam na następne Candy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.