piątek, 22 lipca 2011

Lawendowo - dzwonkowo

W taką pogodę jak ta, którą nas raczy lato nic człowiekowi się nie chce:( Może jesień chociaż będzie nasz złota? Oby bo deszczu każdy chyba ma już dość. Na poprawę humoru pokazuję wam kawałek mojego ogródka  taki lawendowo-dzwonkowy w odcieniach filetu i zieleni czyli uspakająjąco - odprężających barwach:) i dodatkowo chwalę się;) Właśnie mój kochany mąż zaczął robić dla mnie biurko - ogromne biurko dł. 240cm szer. od 70cm do 90cm i grubości blatu 8cm. Specjalne biurko, na którym będę tworzyć moje prace:)
Obiecane Candy już niedługo:) - właśnie powstają cukierasy.


Blat biurka
i jego nogi:)

2 komentarze:

  1. ciekawe co jest boskie?;) kwiatki czy moje przyszłe biurko?:) Dziękuję Madziu za odwiedziny. Czekam na fotki twojego odmalowanego mieszkanka i kursik oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.