niedziela, 10 lipca 2011

Wspomnienia z wakacji







Jakiś czas nic nie pisałam, ale to nie znaczy, że nie zaglądałam na bloga - zwłaszcza do kolejki po cukierasy;)  Nawet nie przypuszczałam, że tak się wam spodoba to co chcę wam dać. Bardzo się z tego powodu cieszę. A dziś trochę wspomnień z wakacji w Łebie. Na pierwszym (górnym) zdjęciu prawie nasza cała rodzina i pierwsze powitanie z morzem w tym roku. W Łebie zauroczyły mnie drzwi do piekarni - dobre wypieki mają, a nad piekarnią na balkonie moje oczy ujrzały stary magiel - zdjęcia nie oddają uroku tego miejsca niestety. Na kolejnym zdjęciu  wejście do baru - a może by tak zaparkować rumaka?;) Rewelacja sezonu  - zakręcane ziemniaczki MNIAM:) Nie mogło zabraknąć oczywiście igraszek w wodzie i zdjęcia z zachodem słońca (to ostatnie na koncercie Dody).

Dziś mija dokładnie rok od chwili założenia przeze mnie bloga:) ale ten czas zleciał. Przez ten rok dużo się w moim życiu wydarzyło. Niektóre zdarzenia były szczęśliwe, niektóre nie - jak to w życiu bywa. W czerwcu obchodziłam z mężem 10 rocznicę ślubu:) mam nadzieję, że kolejne 10 będzie jeszcze szczęśliwsze i wypełnione miłością i wzajemnym zrozumieniem. Czego wszystkim wam odwiedząjącym mój blog życzę z całego serca.

Jeszcze 5 dni i koniec LOSOWANIE!!!!  Wszystkim biorącym udział w mojej zabawie życzę powodzenia:)

6 komentarzy:

  1. Widać, że bardzo udał Wam się urlopik :) super ! a co to są te zakręcone ziemniaczki ?? wyglądają extra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedwana podglądam Twój blog i jestem zachycona tym, co zrobiłaś podczas tego roku.
    Prace są piękne i inspirujące.
    Kolejeczka do candy długaśna, ale też pędzę się w niej ustawić... kto wie może będę posiadaczka szczęśliwego numerka?
    Fajnie, że urlopik się udał i że były atrakcje i szaleństwa :-) rozumiem, że jest też piekna opalenizna?
    pozdrawiam serdecznie i życzę wszusytkeigo dobrego na najbliższy rok, jak i na najbliższe 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wakacje były udane :) Bardzo klimatyczne zdjęcia. Stary magiel prezentuje się wspaniale :) A zdjęcie z zachodem słońca bardzo romantyczne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu ziemniaczki były rewelacyjnie smaczne i sycące i można było wybrać różne smaki posypki:)
    Witaj Czarny Kocie:) dziękuję za odwiedziny i cieszę się że podobają ci się moje prace.Odwiedziłam twój blog też piękne rzeczy robisz:) pozdrawiam. Dziękuję ślicznie za 10letnie życzenia:)
    Tak magiel wygląda klimatycznie a zdjęcia z zachodem słońca nie mogło oczywiście zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z podwójnej okazji dla Ciebie wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Na pewno następne 10 lat przeżyjecie razem cudownie bo na to zasłużyłaś. Ziemniaczki pychota i tak sobie wchodzę odwiedzam i każdy mnie dzisiaj cholerka szczuje :(
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.