poniedziałek, 9 lipca 2012

jeszcze nie o wymiance...

Ten wpis nie będzie jeszcze o wymiance pachnącej różami choć już powinien być i to 7 lipca - parę paczek nie dotarło jeszcze do adresatów z różnych przyczyn więc na wielkie zakończenie musicie kochane poczekać jeszcze parę dni.

Dziś będzie o .... o mojej nowej miłości czyli lnie:))) To dzięki Dysiaczkowi kochanemu :* zapałałam miłością do niego i już troszkę prac powstało z użyciem tego jakże uroczego materiału:))) Tym razem szary len postanowiłam połączyć z szydełkowymi kwiatkami - niezapominajkami:) i tak powstał cały komplet - naszyjnik, bransoletka i broszka.

Komplet "Niezapominajka"












Poproszono mnie również ostatnio o wykonanie bransoletki jak to klientka określiła "takiej zrobionej od niechcenia z nieregularnych kamieni" i tak powstała bransoletka z wykorzystaniem lnu turkusu i splotu makramowego:)

"Morska bryza"




Upały nie odpuszczają póki co więc moje letnie wytwory powstają dalej:))) już niedługo pokarzę wam kolejną partię tego co stworzyłam:) Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję za tak liczne komentarze do poprzedniego posta:* Spokojnej nocy.


Komplet "Niezapominajka"
len, nić bawełniana, sztuczne perły
zapięcia antyalergiczne
obwód bransoletki 18,5cm + 4cm regulacji
naszyjnik 62cm
broszka

DOSTĘPNY 
 Bransoletka "Morska bryza"
SPRZEDANA

12 komentarzy:

  1. Masz niesamowitą wyobraźnię i pomysły.Piękny komplet.Ja jednak jestem wierna wszelkim odcieniom brązów.No po prostu przyczepiły się do mnie i już.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bransoletka "od niechcenia" piekna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplecik!!!
    a bransoletka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tworki....takie jasne, cieple, letnie...rozmarzyłam się patrząc na nie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet, akurat na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta od niechcenia. Moja paczka dotarła i do mnie tez dziś dotarła. Relacja na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i znowu cuda wyszły spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kompleciki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny komplecik...co do wymianki to wczoraj dotarło avizo a dziś odebrałam już paczuszkę od Myszelki...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.