środa, 25 lipca 2012

Morska bryza i Ogordzieniec

Len dopadł mnie na całego  - ciągle coś powstaje nowego. Nawet pisząc tego posta mam przed sobą kolejną pracę w lnie:) ciekawe co mi wyjdzie z tego projektu.... Ponieważ przesyłka dotarła do adresatki mogę pokazać co zmajstrowałam (inna jest w drodze więc pewnie do piątku dotrze to jeszcze zdążę pokazać przed wyjazdem na wczasy). Tym razem znów zawitał na len turkusowy howlit i powstał taki komplecik:

Poranna bryza






Dzięki  mojej wizażowej przyjaciółce mam śliczne woreczki do pakowania moich biżuteryjnych wyrobów:) Dziękuję ci za nie kochana :*

Pamiętacie moje rozterki z poprzedniego posta na temat ubioru na motor? On nie zniknęły jeszcze - po powrocie z wczasów mam zamiar zadzwonić w parę miejsc gdzie ponoć szyją ubrania na motor na wymiar:))) oby się udało. Mimo braku odpowiedniego stroju pojechaliśmy z mężem i jego kolegą w ostatnią niedzielę na wycieczkę do Ogrodzieńca - zachęcam was do odwiedzenia tego miejsca jest przepiękne. Żebyście się nie znudziły oglądaniem zdjęć, które nawet w połowie nie odzwierciedlają uroku tego zamku pokażę tylko parę z ponad 100 które zrobiliśmy;)





 Troszkę schodów jest do przebycia w zamku na szczęście dla osób mających lęki czy to wysokości czy przestrzeni są one solidne z betonu:))) więc zachęcam was do zwiedzania.

Pozdrawiam was słonecznie Sylwia - Luna


Poranna bryza

Komplet - len, howlit, srebro 925
NIEDOSTĘPNY

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zamki. Zapraszam do mnie na candy http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2012/07/rozdawajka-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny komplecik...woreczki sa idealne dla ciebie.....buziolki i miłych wakacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik. Zamek ten widzę na horyzoncie z okna, zddecydowanie zbyt dawno tam nie byłam;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplet, świetnie wykorzystany sznurek :) biżuteria eko jest teraz na topie :)
    Zapraszam na moje candy: http://corale-art.blogspot.com/2012/06/candy-wakacyjne-zapraszam-wszystkich.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający komplecik:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplecik:)
    Widzę, że też lubicie zwiedzać:)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. ...przepiękny komplecik...cieszy mnie że się nie poddałaś co do stroju na motor...super wycieczkę mieliście...

    OdpowiedzUsuń
  8. no no no sliczne zdjęcia i komplecik cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lniane cudeńka śliczne. Muszę w końcu skończyć swoje lniane nawlekanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach oczarował mnie komplecik...cudowny! A mój strój motocyklowy wisi w szafie...może kiedyś jeszcze powrócę do jazdy...na razie muszę złapać oddech:)Śliczne zdjęcia.Piękny zamek!

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna ta biżuteria, po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia jakie nieziemskie widoki.....
    Zamek....
    Wy szczęśliwi.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow I like it!!!! nice blog! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, piękny komplet, zwłaszcza kolczyki wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.