piątek, 27 lipca 2012

Pochwała lnu:)

Dziś szybciutko, ponieważ w nocy wyjeżdżamy na urlop chciałam wam pokazać co w ostatnich dniach powstało w mojej pracowni - większość rzeczy ma już swoich nowych właścicieli (na zamówienie mogę wykonać oczywiście podobne) - co najważniejsze zadowolonych:)))

"Promienie słońca" - cytryn









"Krople rosy" - amazonit






Zachodzące słońce - koral i masa perłowa






"Sekret" - perły hodowlane i miedź







"Błękit nieba" - howlit





I to na tyle  - między pakowanie walizek na wakacje robię jeszcze biżutki:))) tak dla odstresowania się;) bo meksyk przy pakowaniu jest niesamowity....
Chciałam też wam podziękować za liczne odwiedziny mojego bloga i komentarze dzięki, którym wiem, że to co tworzę podoba się nie tylko mnie - DZIĘKUJĘ:)))



"SEKRET"
perły hodowlane, elementy miedziane
naszyjnik długość od zapięcia do końca klucza 35cm,
długość samego łańcuszka 24cm
średnica wisiora 7,5cm
NIEDOSTĘPNY

23 komentarze:

  1. Kompleciki cudne, ale te wisiory skradły moje serce :) :) Kocham wisiory, a te no są po prostu boskie! Nie wiem co jeszcze napisać mogę, tak mi sie podobają ;)
    Tyle pięknych rzeczy stworzyłaś, a mnie jakaś taka niemoc twórcza dopadła ostatnimi czasy :( Ale też pakuję się powolutku, bo już w poniedziałek zwijamy się i jedziemy ;) Więc może wena wróci :) Udanego wypoczynku kochana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne biżu ... oryginalny pomysł a do tego natura !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna biżuteria, świetna i oryginalna. Idealna na lato. Lecę podziwiać resztę tworków... ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygląda to połączenie lnu i kamieni:)) Miłego odpoczynku:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna lniana biżuteria :)) Udanych wakacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Super biżuteria :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachodzące słońce urzekło mnie najbardziej. Śliczny naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,niby proste,ale po głębszym przyjrzeniu się,okazują się czasochłonne i dopracowane.Podziwiam i udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zachodzące słońce" skradło moje serduszko!!!!
    podziwiam i zachwycam się...

    OdpowiedzUsuń
  11. UDANEGO URLOPU, TYLKO NIE WZORUJ SIĘ NA MNIE....
    A TWOJE PRACE FANTASTYCZNE, BŁĘKIT NIEBA CUDNY

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne plecionki! Twój len jest niesamowity!!! :) Mam nadzieję, że u Ciebie nastrój już trochę lepszy? :) Pamiętaj, jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Błękit nieba - moje cudo :)
    Udanego wypoczynku!
    Wracaj proszę z jeszcze większą weną

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka! Najbardziej spodobał mi się komplet z cytrynem i Sekret :) Wspaniałych wakacji życzę!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. same sliczności pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności tworzysz, urocze wręcz.. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne cudeńka wyczarowałaś z lnu. Udanego urlopu!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę wyjś z podziwu ile rzeczy i to tak róznych można wyczarować z tak niby prstego materiału.Uwielbiam len a Ty go pięknie wplotłaś.
    Serdecznie zapraszam na moje powitalne candy.
    Pozdrawiam ciepło
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  19. Sekret niesamowitej urody pozostał u mnie,oszalałam na jego punkcie.jest cudowny.
    DZIEKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam dołączyć całuski z nad morza ale jakoś uciekło i się wyświetliło.
    kaj07 vel Ela

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bizu, zwłaszcza bransoletki przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.