czwartek, 5 lipca 2012

Morskie wariacje i czar par

Upał nieziemski za oknem a ja .... ja pragnę morza..... już niedługo pod koniec lipca jedziemy nad nasz Bałtyk (ciekawe jaka będzie pogoda? ale jaka by nie była to i tak będzie fajnie). A żeby choć ciut przybliżyć uroki morza powstał komplet "Morskie wariacje", w którym wykorzystałam howlit turkusowy:) takie ostatnio małe zboczenie;)


















 Pokażę wam również mój nowy piórnik tak kochane wiem, że rok szkolny się skończył, ale ja postanowiłam już teraz zrobić nowy piórniczek do tej pory miałam filetowo - kremowy w irysy ze spękaniami - to było moje jedno z pierwszych dzieł dekupażowych,  a teraz zamarzył mi się inny, a jak zobaczyłam tą serwetkę to już wiedziałam, że nie może inaczej wyglądać niż tak:









W przygotowaniu kolejne decupage, sutaszowe i lniane różności:))) Pozdrawiam was serdecznie:)


 Komplet "Morskie wariacje"
howlit turkusowy w otoczneniu sutaszu
zapięcia antyalregiczne
obwód bransoletki 20cm
naszyjnik: wisior 7,5x3,5cm, długość rzemienia 47cm +8cm regulacji
pierścionek: oczko 3,5x4,5cm  rozmiar uniwersalny (regulacja)

DOSTĘPNY



21 komentarzy:

  1. Bardzo miły i łagodny ...)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik. Piórnik też super. Szkoda ze ja mam tak chude łapki bo bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie- i komplecik i piórnik są świetne :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca:)
    Ja też tęsknię za morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, boski ten Twój nowy piórniczek :)Z takim to każda nauka szłaby mi łatwiej ;) Oczywiście komplecik też jest cudowny (ach, jaki równiusieńki), ale jak patrzę na Twoje decoupagowe cuda, to dostaję zawrotów głowy :) Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudny pierścionek, zresztą cały komplecik wygląda ekstra

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten komplecik, ale piórnik jest ekstra :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudo! Bransoletka ma niesamowity kształt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie taki odcien niebieskiego , biżuteria prezentuje sie bardzo ładnie.
    Ciekawe czy dostałas przesylke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci ślicznie:) a co do przesyłeczki to jeszcze nie dostałam ale spokojnie dojdzie. Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  10. Komplecik boski, cudne kolory i super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czar par? Czy nie było kiedyś takiego show, chyba nawet z Ibiszem! :D
    Piękny komplet biżu, zwłaszcza bransoletka bardzo mi się podoba :)
    a piórnik jest wspaniały, takie letnie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny komplet i pudełeczko jakie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik ,a piórniczek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny komplet, wakacje w pełni! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna kolekcja i niesamowity kolor! a piórniczek super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Turkusowy komplet fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach! Cudny jest i komplet i piórnik. Takie letnie i orzeźwiające kolorki. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny turkusowy komplecik.
    Pozdrawiam:)
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  19. biżuteria wspaniała... kolory cudne... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. komplet cudowny:) a szkatułka też super

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.