piątek, 13 lipca 2012

RÓŻE, RÓŻE, RÓŻE....

Powiedzcie mi kto nie lubi róż? Pewnie ktoś się znajdzie;), w końcu są różne gusta, ale myślę, że większość z nas zwłaszcza kobiet kocha róże:) i... diamenty;) ale ponieważ diamenty są drogie to chociaż pozachwycajmy się różami:) i w myśl ten zasady jakiś czas temu na blogu zaprosiłam was do wymianki pachnącej różami:))) Dziś pokażę wam co dostałam i co zrobiłam ja:) a jutro zamieszczę podsumowanie wymianki (z tyloma zdjęciami ile do mnie wpłynęło - nie będę dłużej czekać).

Moimi wylosowankami były JUANA i LUNA dziewczyny stworzyły dla mnie cudeńka, które cieszą moje oko i serce:) za co wam kochane bardzo dziękuję:* dodatkowo z Juaną przy okazji zrobiłyśmy sobie wymiankę prywatną:) ale wszystko po kolei;)

Dla dziewczyn przygotowałam podobne zestawy wymiankowe różniące się tylko małymi drobiazgami i przydasiami - których niestety nie uwieczniłam.

Prezent dla JUANY:)

Ptasi domek  - wieszak

Zakładka - Kot


Komplet lnianej biżuterii z koralem naturalnym


Prezent dla LUNY:)


Ptasi domek  - wieszak



Szpulki na koronki



Komplet lnianej biżuterii z koralem naturalnym



 Do każdego prezentu dołączyłam przydasie coś do picia i słodkość:)

Od dziewczyn tak jak pisałam dostałam same cuda:) 

Od JUANY






Kochana Joasiu dziękuję ci za wszystko:*

Od LUNY:)






Kochana Małgosiu dziękuję ci za wszystko:*

Tak jak wam pisałam dodatkowo z JUANĄ umówiłyśmy się na wymiankę prywatną :) Joasia zrobiła dla mnie przybornik na moje szyciowe szpargały a ja zrobiłam Joasi szkatułkę na jej przydasie:)






Przybornik jest super :))) pojedzie ze mną na wczasy:)

Na koniec tego długiego posta żeby was już nie zamęczać czytaniem i oglądaniem;) chciałam podziękować wszystkim uczestniczkom wymianki  - tak jak pisałam kochane wasze prace zamieszczę jutro:) I no nie byłabym sobą ;) gdybym nie napisała, że już mam pomysł na następną wymiankę blogową:))) Pozdrawiam was serdecznie. Sylwia - Luna




31 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy zrobiłaś i śliczności dostałaś. Zazdroszczę :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty ,i już czekam na kolejną wymiankę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jutro ją ogłoszę :) mam nadzieję że nowy temat się wam spodoba:)

      Usuń
  3. JAkie wszystko ładne , nie ma to jak ręczna robot . Pozdrawiam i dziekuję za wymiankę różaną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te prezenciki wymiankowe :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, to ja się pozachwycam pięknościami na Twoim blogu, bo ani róz, ani diamentów nie kocham... ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaa czasem tak bywa;) różne są upodobania:)

      Usuń
  6. Piękne prezenty! Domki-wieszaczki są przecudne, szpuleczki przeurocze, skrzyneczka... och, brak mi słów zachwytu, robisz niesamowite rzeczy w decu! Ja się dopiero przymierzam do tej techniki, będę pilnie podpatrywać Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) jak będziesz miała pytania to pisz postaram się na nie odpowiedzieć:)

      Usuń
  7. Świetne prace, gratuluje udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dziękuję za wymiankę :) . CUUUUUUUUUUUUDNE rzeczy dostałam !!! Zakładka kot- nie mogę się napatrzeć i niech inni zazdroszczą :) , wieszaczek zaczeka na wyjątkowe bo za ładny, żeby go powiesić byle gdzie :) . No i skrzyneczka.... Mogę tylko ohać i ahać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lejesz Joasiu miód na moje serce:) bardzo się cieszę, że ci się spodobało to co zrobiłam dla ciebie:)

      Usuń
  9. Cudowna wymianka! Tyle wspaniałych prezentów! Oj, jest czego zazdrościć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie trzeba zazdrościć tylko zapisać się na następną wymiankę:) - pomysł już jest jutro szczegóły:)

      Usuń
  10. Piękne prezenty. Spodobał mi się domek - wieszak.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenciki ) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem wielką fanką róż, ale jak patrzę na te cudeńka to oczy trudno od nich oderwać :) wszystko bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagódko bardzo mnie to cieszy zwłaszcza, że jak piszesz nie jesteś fanką tego motywu:)

      Usuń
  13. ale cudeńka wyslałaś i dostałaś :) PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prezenty, miło jest trafić w wymiance na tak utalentowane osoby.
    PS.
    Prezent wymiankowy jeszcze do mnie nie dotarł ale trudno mieć o to do Ciebie pretensje. Czekam cierpliwie a Ciebie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ale mnie jest głupio jako organizatorce - nie rozumiem po prostu dziewczyn, które zapisują się na wymainkę a potem są z nimi problemy. Ja bym wolała po prostu się nie zapisać niż żeby potem czytać o sobie niepochlebne opinie. Pozdrawiam cię ciepło:*

      Usuń
  15. Ale piękności stworzyłaś!!!! Podziwiam i się zachwycam, cudne prace.
    A i otrzymane prezenty super.
    Dziękuję za wymiankę, temat był wdzięczny, i już nie mogę się doczekać kolejnej wymianki.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie:) już niedługo nowa wymianka zapraszam:)

      Usuń
  16. Ale piękności zrobiłaś, wszystkie co do jednego. I piękności dostałaś, gratulacje dla zdolnych dziewczyn, wszystkich trzech ;) zazdroszczę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wymiankę jutro postaram się pokazac na swoim blogu te cuda , które dla mni stworzyłaś , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.