wtorek, 3 lipca 2012

wyniki letniego candy:)))

Witajcie pewnie czekacie niecierpliwie na wyniki letniego candy:) Komentarzy pod postem było 92 w tym 3 posty usunięte przez autorów więc suma sumarum mamy 89 osób chętnych na moje słodkości:)))

Zanim ogłoszę wyniki chciałam wam podziękować za liczne życzenia, które składałyście pod postem o rocznicy mojego ślubu - DZIĘKUJĘ ŚLICZNIE:)))

 A teraz to co najważniejsze WYNIKI!!!!

ZWYCIĘŻCZYNIĄ LETNIEGO CANDY JEST

Kochana Reniu gratuluję :))) proszę o kontakt w ciągu 7 dni na meila sylwiairena76@tlen.pl  w tytule wpisz letnie candy w celu ustalenia twojej nagrody. Jeśli nie skontaktujesz się ze mną do 9 lipca wtedy wylosuję kolejną osobę.

wszystkim dziewczynom dziękuję za tak liczny udział w zabawie:)

Przypominam że dobiega końca Wymianka pachnąca różami!!!

I to jeszcze nie wszystko  - cały czas coś powstaje dziś komplet lniano-turkusowy:))) coś mnie w tych połączeniach urzekło :)



















I może to tyle na dziś;) Pozdrawiam wszystkich serdecznie Sylwia - Luna






29 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Reni i dziękuję za miłą zabawę :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplet. Połączenie jest rzeczywiście bardzo ciekawe.. :)

    Dziękuję za zabawę i gratuluję Renik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i dzięki za dobrą zabawę:) Komplecik świetny, turkus zawsze kojarzył mi się z latem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za zabawę :-)
    komplecik lniano-turkusowy obłędny !!
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Komplet turkusowo-sznurkowy bardzo ładny i pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! cudności lniano-turkusowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet lniano turkusowy:)

    A za zabawę dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla szczesciary! dziekuje za zabawe i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięzcy , Twoja Biżuteria NIESAMOWITA , ten kolor kojarzy mi się z latem .

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla zwyciężczyni, a komplecik świetny. masz rację, coś jest w tym połączeniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulję wylosowanej i dziękuję za zabawę:)
    a komplecik prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Renii i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i dziękuję za zabawę!
    A komplecik bardzo ładnie sie prezentuje :)
    Pozdrawiam1 Cz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za zabawe! Gratuluje zwyciezczyni!
    Niestety znowu szczescie przeszlo kolo nosa ale w drodze rewanzu zapraszam na candy u siebe
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/2012/06/candy-powitalne.html
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja także dziękuję serdecznie za zabawę! Pierwszy raz los się do mnie tak słodko uśmiechnął. :) Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Reni ,szczęściara:)a turkusy piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wygranej i podziękowania dla Gospodyni za zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla szcześciary. Co do połączenia - widzisz a ja w nie nie wirerzyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. a to szczęściara! gratuluję. i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.