sobota, 14 lipca 2012

Podsumowanie różanej wymianki:) Prace uczestniczek:)

Witajcie dziewczyny:) dziś w końcu pokarzę wam galerię prac uczestniczek ostatniej wymianki "Pachnącej różami" Jeśli będzie brakować jakiegoś zdjęcia lub będzie źle podpisane to proszę was o kontakt.



Ale zanim prace zobaczycie muszę coś napisać - po pierwsze bardzo dziękuję tym osobom, które wykonały swoje prezenty z całym kunsztem swojego rzemiosła - nie raz i nie dwa jak przysyłałyście zdjęcia do akceptacji przed wysyłką to normalnie no aż żal mi było, że to nie dla mnie;) Po drugie dziękuje wam za dotrzymanie terminów a tym osobom, które wiedziały że się spóźnią z wysyłką za informację meilową w tej sprawie. Niestety i tym razem nie obyło się bez problemów:( i teraz prośba do tych osób - mam nadzieję, że jednak powysyłacie swoim parom prezenty. I jeszcze jedno  - kochane pamiętajcie, że każda z was chciałaby dostać coś wyjątkowego więc zapisując się na kolejną wymiankę pomyślcie dwa razy czy jesteście w stanie zrobić coś z czego będzie ta druga osoba zadowolona. A jeśli nie to lepiej się nie zapisywać niż wysyłać hm coś wątpliwej jakości. Przepraszam jeśli kogoś uraziłam ale prosiłam o przesłanie zdjęć do akceptacji zanim wyślecie prezent żeby wiedzieć, że wasza para będzie zadowolona na równi z wami. Niestety prowadzi to do kolejnych zaostrzeń moich wymianek:( czego nie chciałam robić ale nie mam innego wyjścia. Ok może wystarczy tych wywodów. Zapraszam was do obejrzenia galerii prac dziewczyn - przepraszam że nie podlinkuję ich nicków ale czas mnie pędzi do reszty obowiązków więc jeśli chcecie zobaczyć ich blogi to zapraszam do tego POSTA tam nicki przekierowują:)

Agape Art

Aldi

Alicja

Alina

Ania Jura

Ania (nitka)

Anko

 Ar_nika

Asia

Atenkowo
 Atenkowo

Boniusia

Bożenka

Brydzia

Cy by tu zjeść?

Dysiak

Edina

Etoile


Hanka

Iza

Jolagry63

Kalisz Made
 Kalisz Made


Katerina

Lucyna

Madzia

Magda (Igła)

Magda (Igła)

Lejdi.ana

Manufaktura Broszki

 Mika

 Mika

Myszelka

NIKA

Nastole

Osowiała Sowa

 Osowiała Sowa

Paulina

Piękne Kartki

Reni

Sztuka N!epoważna

Violetta666

ZuZanna

ZuZanna

ZuZanna


I tym o to sposobem zamykam kolejną wymainkę:))) Dziękuję uczestniczkom i zapraszam was już dziś na kolejną świetną zabawę:)) ale żeby post nie był przy długi;) o kolejnej napiszę wieczorem lub jutro:) 
Sylwia  wasza świętokrzyska czarownica Luna

34 komentarze:

  1. nie dodałaś mojego zdjęcia, coś z nim, albo z prezentem nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piszę miela do ciebie - nie mogę go otworzyć, prześlij jako załącznik jpg

      Usuń
  2. Ponieważ Luna nie chciała nikogo urazić nie wymieniła osób które nie wywiązały się z wymianki. Ja do dziś od mojej pary nie dostałam nic, nie mam też od niej żadnej informacji. Jeśli chcecie wiedzieć o kim piszę to zapraszam do przeczytania
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/07/wymianka-brzydko-pachaca.html
    Nie mam pretensji do Luny bo co ona winna i z przyjemnością zapiszę się na kolejne wymianki mam nadzieję ,że już bez niektórych blogowiczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jednak swój prezent dostaniesz. Pozdrawiam ciepło Sylwia

      Usuń
  3. Bardzo śliczne wszystkie prezenty. Ja zwłaszcza zachwycam się tymi haftowanymi obrazeczkami z różami. Bardzo dziekuję za fajną zabawę. Czekam na następną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za zorganizowanie kolejnej wymianki. Ja jestem niesłychanie zadowolona z prezentów od Aliny, mam nadzieję, że ona również :) Wymianki to dla mnie świetna zabawa. Przykre jest jednak to, że nie wszyscy otrzymali swoje prezenty, ale przecież to nie Twoja wina, każdy z góry zakłada, że jesteśmy uczciwymi osobami, ale jak widać i w blogowym świecie trafiają się nieuczciwi. Oby jak najmniej takich osób... A jeśli chodzi o jakość prezentów, niestety jest tak, że to co nam się podoba, może nie podobać się innym, jedni spędzają nad prezentem wymiankowym kilka dni, a inni parę minut, i później jest przykro... ale cóż zrobić?
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie siedzę w głowach blogowiczek - choć czasem warto by było;) Dziękuję Moniko za uczestnictwo i zrobienie cudownych prac:)

      Usuń
  5. Piękne prezenty.Szkoda tylko,że niektórzy są zawiedzeni.Jeżeli chodzi o mnie to jestem bardzo zadowolona i dzięki,że przyjęłaś mnie do tej zabawy.Chętnie wezmę udział w następnej o ile podołam tematowi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydziu robisz cudowne rzeczy :) i mam nadzieję że zapiszesz się na następną wymiankę:)

      Usuń
  6. :( Jestem w ogromnym szoku, może piszę trochę w emocjach ale właśnie wróciłam z wczasów przeglądam moją listę blogów, z zaciekawieniem oglądam prace dziewczyn i co widzę?
    Moją pracę, choć nie brałam udziału w tej wymiance, jakiś czas temu brałam udział w wymiance u Reni Shabby Chic, przygotowywałam paczuszkę dla ZuZanny
    Kto jest ciekawy może zajrzeć do mnie
    http://zacisznyzakatek.blogspot.com/2012/06/praca-goni-prace.html

    Rozumiem, że prezent mógł się nie podobać i ZuZanna przesłała go dalej ale chyba powinno być zaznaczone, że autorem jest ktoś inny?
    Nie wiem bloguje od paru miesięcy, może nie znam zasad, ale wydaje mi się, że coś co zrobiłam dla kogoś nie może być pokazywane jako czyjaś praca. Chodzi mi o bransoletkę i kolczyki decoupage, są w stu procentach zrobione przeze mnie (można powtórzyć wzór ale raczej nie kolor spodu bransoletki, rozrabiany przeze mnie)

    Jest mi strasznie przykro ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, weszłam na twój blog - faktycznie komplet jest podobny choć nie w 100%. Nie chcę wydawać wyroków ponieważ nie do mnie to należy. Jeśli faktycznie tak jest jak piszesz to Zuzanna moim zdaniem powinna napisać do ciebie o fakcie przekazania biżuterii dalej. Mam tylko nadzieję że jednak ta biżuteria jest tylko łudząco podobna. Według mnie jest inaczej motyw naklejony -ale może to druga strona kolczyków. W każdym bądź razie Zuzanna powinna odezwać się w tej sprawie. Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
    2. Ja nie mam wątpliwości, strony kolczyków są różne, mam ich zdjęcia sprzed wysłania, choć nie wszystkie wystawiłam na bloga, też chciałam wierzyć, że te są zrobione podobnie jak moje (choć to mało prawdopodobne wręcz nie możliwe - serwetkę zdobyłam bardzo okazyjnie, po za tym zawsze poprawiam serwetkę w decoupage - podmalowuję, co sprawia, że poznam każdą moją pracę, nawet sprzed kilku lat) ale jeśli wierzyłam, że jest jakieś wytłumaczenie to wątpliwości rozwiał zielonkawy spód - nigdy nie używam gotowych odcieni, mieszam i rozrabiam kolory ten jest mój dla porównania zawieszka z napisem home i jej daszek( z mojej wymiany) to ta sama zieleń, poza tym białe i ciemniejsze przetarcia :), które widać na zdjęciu Zuzy - zabawne ale jak robiłam ten środek zastanawiałam się, czy go poprawić, czy zostawić w takim lekko zniszczonym stylu, ale ponieważ to było shabby to stwierdziłam, że tak zostawiam.
      Zresztą nie ważne, powoli mi przechodzi, nie mam pretensji do Zuzy, po prostu było mi przykro, bo pisała, że podobało jej się to co znalazła w mojej paczuszce, a tu patrzę ..., do tego ani słowa o pochodzeniu kompletu,no nic, pierwszy wniosek podpisywać swoje prace, nie zawsze to robię, bo ani nie uważam się za żadną artystkę, ani do głowy nie przychodziło mi coś takiego...
      jak napisałaś u mnie w komentarzu stało się i się nie odstanie ...
      ... moim pocieszeniem może będzie to, że komplet trafi w ręce Kogoś komu się spodoba, mam taką nadzieję :), a jak nie to będzie może wędrował dalej ...
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Przykro, że kolejna blogowiczka przypisuje sobie pracę innych osób. Mam nadzieje, że zobaczymy jakieś wyjaśnienia. Jeśli ktoś nie potrafi sprostać tematowi wymianki to niech się nie zapisuje. Widzę, że zamieszczanie prac związanych z wymiankami pozwala na weryfikacje i pomoże wyeliminować nierzetelne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podglądam wyniki waszej wymianki i widzę, że atmosfera robi się gęsta :). Myślałam, że w końcu się przekonam do nich bo ciągle mnie kuszą, ale chyba się jeszcze zastanowię.
    Przypomniała mi się też śmieszna sytuacja z moim candy, gdzie dorzuciłam słodycze kupione za granicą. Jakież było moje zdumienie jak obdarowana osoba posłała je innej też chyba jako dodatek do candy albo wymianki :). Od tej pory jak coś dostaję z dodatkami kawowo-słodkimi to niestety zastanawiam się u ilu osób to było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety czasem i tak bywa - w większości jednak przypadków dziewczyny się starają co widać w galeriach wymianek, które organizuję:) Jeśli jednak się zdecydujesz na udział to zapraszam serdecznie:) pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  9. Cudowne prezenciki oj cudowne:)) a ja dziękuję Madzi za prezenty, a Tobie Sylwio za wspaniałą wymiankę :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Sylwia nie posądziłabym Cię o nic, ten komentarz jest widoczny pod Twoją odpowiedzią wyżej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups to wykasuje ten dodany przeze mnie - nie zauważyłam że po porstu odpowiedziałaś wyżej:) Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  12. Wiecie co, wystarczy po prostu być tylko uczciwą,nie tylko przed innymi ,ale i przed samą sobą.Wydaje mi sie, że lepiej jest zrobić jeden upominek ale porządny i... dokładnie.Jeśli się nie trafi w gust,to przecież zawsze można podarować koleżance, której naprawdę będzie się podobało, bez udziału internetu.
    To samo ze słodkościami,które są symboliczne i można je wypić i zjeść w ciągu kilku minut.Chyba jestem maksymalną 'łakociarą', bo mi w ogóle nie przyszło do głowy ,że można cos wysłać dalej...
    Któraś z dziewczyn określiła kiedyś ,że średnio koszt wymianki to 50 zł.,i niestety jeśli ktoś nie jest w stanie nie powinien decydować się na zabawę,żeby nie krzywdzić innych!!!
    Dla mnie osobiście wymianki Luny są cudowne, udane, a i mojej parze wymiankowej też się podobały ,co bardzo cieszy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. absolutnie piękne prace, pomysłowe i niemal pachnące różami :), ale najpiękniejsza jest ta lawendowa róża na pierwszej fotografii, magiczna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również dziękuję za to że mogłam wziąć udział w tej wymiance i cieszę się ,że moja para wymiankowa nie spłatał mi psikusa .To takie przykre ,ale miejmy nadzieję ,że następne wymianki będą wspaniałe dla wszystkich.Sylwia dla tych Twoich wymianek utworzyłam teraz następnego bloga już nie kulinarnego;))Dopiero zaczynam ale jak coś to jestem już sprawdzoną blogierką i nie robię nikomu psikusów.Piszę już z nowego bloga na który serdecznie zapraszam.Kasia z "co by tu zjeść"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w wymiance:) a tym bardziej że założyłaś nowego bloga:) Pozdrawiam serdecznie S.

      Usuń
  15. Dziękuję Ci Luno, za wspaniały temat zabawy :-) Tworzenie wymiankowych prezentów sprawiło mi wiele radości. Szkoda, że finał nie był dla mnie równie przyjemny... I w 100% zgadzam się z jolagry63, że czasami lepiej zrobić jedną rzecz, a porządną! Dodałabym jeszcze: w zgodzie z własnym sumieniem i tym, co pokazuje się na blogu... A nie wysyłać coś, co wymiankowa para mogłaby sama sobie kupić za parę zł na pierwszym lepszym straganie...

    PS. Pozdrawiam serdecznie wszystkie rzetelne uczestniczki wymianki. I jestem bardzo ciekawa kolejnej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ze wszystkich wymiankowych prac najbardziej podziwiam frywolitkowy komplecik autorstwa Ediny... Jest po prostu cudowny!!!

      Usuń
    2. Kochana jako organizatorka mam zawszę nadzieję, że dziewczyny wywiążą się sumiennie z wymianki - każdą z was sprawdzam jak się zapisujecie wchodząc na wasze blogi czy rzeczy, które robicie będą sprawiać przyjemność drugiej osobie. Jeśli uważam, że jeszcze nie jesteście na tyle rozwinięte w swojej dziedzinie piszę o tym do was i taka osoba nie bierze udziału w wymiance - może dopiero jak podszkoli swój warsztat pracy. W przypadku twojej wylosowanki widziałam ładne prace na jej blogu dlatego ją zaakceptowałam. Z resztą sama pisałaś u niej na blogu co ci się podoba - szkoda tylko że nie wzięła tego pod uwagę:( Pozdrawiam cię ciepło Sylwia

      Usuń
  16. Dziękuję za świetna zabawę . Jestem bardzo zadowolona z wymianki choć u nas wredny listonosz załatwił mi aniołka. Ale już maluch posklejany wisi na ścianie. Mam nadzieję ,że mimo mych małych talentów nikogo nie rozczarowuję. Chętnie zapisze się na kolejną ,jeśli tylko mnie zechcesz:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto małe talenty???!!! Chyba żartujesz? Jak zobaczyłam te cuda to normalnie mowę mi odebrało. Jeśli tylko temat nowej wymianki ci odpowiada to zapraszam serdecznie:) Pozdrawiam S.

      Usuń
  17. Dziękuję Sylwia za kolejną świetną wymiankę...jestem bardzo zadowolona...co prawda doszła do mnie paczuszka chwilę później ale jest ok...przykro mi że nie wszystkie dziewczyny wywiązują się z tego czego się podjęły i że nie angażują się w 100%...zdjęcie mojej wymiankowej pary czyli Myszelki możesz skopiować z mojego bloga i wstawić tutaj...

    OdpowiedzUsuń
  18. ups...przeoczyłam fotkę Myszelki...nie zauważyłam że już jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już jest:) Cieszę się że jesteś zadowolona:) Myszelka fajne rzeczy zrobiła:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

      Usuń
  19. Ja Sylwusiu jestem bardzo bardzo zadowolona. Dziękuję ci za możliwość udziału w tej wymiance. Tak poczytałam troszkę o tym co dziewczyny piszą i nie chciałabym nikogo oceniać ale wyrażę swoje zdanie na ten temat. Uważam ,że prezent wymiankowy powinien być przemyślany .Po drugie WŁASNORĘCZNIE wykonany przez osobę zainteresowaną wymianką, następna rzecz powinno to być coś solidnego .Tu nie chodzi o to by masowo brać udział w WYMIANKACH z myślą (ja wyślę to bo dostałam i nie podoba mi się a nóż cosik dostane lepszego )DZIEWCZYNY NIE WIEM JAK KTO ALE JA WPIERW CZYTAM BLOG MOJEJ PARY WYMIANKOWEJ.PATRZĘ CZYM SIĘ ZAJMUJE, CO LUBI I CO JĄ INTERESUJE,A POTEM DLA TEJ OSOBY STARAM SIĘ WYKONAĆ COŚ WYJĄTKOWEGO I NIE POWTARZALNEGO.NIE WIERZĘ ,ŻE SIĘ NIE SPODOBA,A JEŚLI NIE TRAFIĘ TO UWAŻAM ŻE NIE ETYCZNYM BYŁOBY WYSŁANIE MOJEGO PREZENTU DALEJ .W takim wypadku obdarowałabym tym kogoś bliskiego .
    Serdecznie pozdrawiam wszystkie dziewczyny .Ps. Nie dopuszczalnym jest również otrzymanie pracy w zabawie wymiankowej i nie wywiązanie się ze zobowiązania wobec drugiej osoby(pary wymiakowej)Przykre to jest.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.