sobota, 29 października 2011

"Cappuccino z pianką" i WYMIANKA ŚWIĄTECZNO - KARNAWAŁOWA:)))

Troszkę mnie tu nie było;) ale końcówka wymianki jesiennej się zbliżała wielkimi krokami więc ciut zajęcia miałam - te osoby, które podejmują się organizacji wymianek same najlepiej wiedzą, żę troszkę czasu to pochłania - ale za to jak miło, że tyle osób jest obdarowanych:))) Tak więc ponieważ ta wymianka dobiega już końca postanowiłam podjąć się organizacji następnej:))) Ale może po kolej;)

Ostatnio mam dużo zamówień na biżuterię sutaszową i to głównie bransoletki takie jak TA:)
na podobieństwo (chodzi o to żęby były takie zabudowane) powstała "Cappuccino z pianką". Do jej zrobienia użyłam minerałów: jaspisów cappuccino i kremowo - beżowych howlitów i to wszystko w otoczeniu sutaszu w brązach i beżach.









No dobrze a teraz ..... 


WYMIANKĘ ŚWIĄTECZNO - KARNAWAŁOWĄ 
ZASADY:


1. W zabawie mogą wziąć udział osoby posiadające  własnego bloga.
2. Osoby chętne proszone są o zostawienie komentarza pod tym postem  do 25 LISTOPADA 2011 i wklejenie na swojego bloga w pasek boczny informacji wraz ze zdjęciem przygotowanym do tej wymianki. Proszę również o podanie linka
do swojego bloga i meila.
3.  26 LISTOPADA nastąpi losowanie wymiankowych par.


         Wtedy dopiero okaże się, kto dla kogo przygotowuje niespodziankę. W ciągu 2-3 dni postaram się wysłać do wszystkich maile zwrotne z adresem osoby, dla której przygotowujecie prezencik. Ponadto proszę o wysłanie swoich danych adresowych (chodzi o adres domowy, na który ma być potem wysłana paczuszka od waszej wylosowanki) na mój adres email: sylwiairena76@tlen.pl
4. Rzecz najważniejsza co powinno się znaleźć w przygotowywanej paczuszce:
- coś wykonanego własnoręcznie  co kojarzy nam się z BOŻYM NARODZENIEM LUB KARNAWAŁEM
(ponieważ często jest tak, że tworzycie w różnych technikach swoje rzeczy mam więc prośbę żeby prezent został zrobiony przez was w technice, w której czujecie się najlepiej),
- coś słodkiego: kawka, herbatka, gorąca czekoladka,

- przydasie ( czyli coś co się każdemu przyda w wykonaniu jego tworów),


PREZENTY WYMIANKOWE  MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 23 GRUDNIA U WYMIANKOWEJ PARY!!!!!!!

Wtedy to chwalimy się otrzymanymi i wysłanymi paczuszkami na swoich blogach:))

ZAPRASZAM DZIEWCZYNY (I NIE TYLKO) DO WSPÓLNEJ ZABAWY:)

62 komentarze:

  1. Śliczna bransoletka!
    A na wymiankę oczywiście zapisuję się pierwsza.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka...oj kusisz tą wymianką,ale jeszcze się zastanowię..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie i się zapisuję. Postaram się dziś wsadzić banner do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka na wymianke sie zapisuje moje dane już masz

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam bransoletka jest śliczna a co do wymianki to oczywiście się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do wymianki

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ponownie się zgłaszam,uwielbiam wymianki ;)
    jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja bardzo chętnie się zgłaszam ;))) i gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę dziewczyny, że widzę tyle znajomych twarzy:)) z poprzedniej wymianki. Pozdrawiam was serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja oczywiście się zapisuje! ha ha ,przez te zabawy nie zdążę zrobić prezentów świątecznych he he

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuje się :) maila już wysłałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymianka Jesienna była superowa, więc nie mogę sobie odmówić tej. Zapisuję się z przyjemnością.
    Pozdrawiam. (Moje namiary juz masz :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja też jestem chętna na kolejną wymiankę :-)
    http://alveaenerle.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej się zgłaszamy :), czyli ja i moja babcia Bogusia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w wymiance :)
    miss-shonali@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna branzolatka:) zapisuję się z chęcią na wymiankę:) magda198612@amorki.pl
    http://haft-krzyzaczkowy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bransoletka, a na wymiankę oczywiście też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Wymianka jesienna była tak udana, że zapisuje się również na tą:)
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny ekstra jest już nas 20:)))) a do końca zapisów jeszcze 24 dni. Im więcej tym ciekawiej:) Bardzo się cieszę, że chętnie się zapisujecie:) Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się na wymiankę z przyjemnością :)
    www.plecionkijoanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie się zapiszę na twoją wymiankę ,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja sie zapisuje szybciutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, myślę...
    no jeszcze trochę czasu jest...
    Zapisuję się! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie też bardzo się podoba bransoletka:)
    A na następną wymiankę jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. długo się zastanawiałam, czy się wyrobię z realizacją wymianek a Twoja kusi i kusi... zapisuję się. Moje dane już wysyłwłam z okazji poprzedniej wymianki, ale daj znać jeśli trzeba je wysłać znowu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozalko bardzo się cieszę, że jednak się zdecydowałaś jak i reszta dziewczyn, które brały udział w wymiance jesiennej:) Waszych adresów przezornie nie wyrzucałam mając nadzieję, że zapiszecie się na kolejną wymiankę:)))
    Witam też nowe osoby:))) I czekam na następne chętne - im więcej tym fajniej:))) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  29. Z ogromną przyjemnością zapisuję się! Uwielbiam zabawy wymiankowe a tu i temat jest ciekawy i czas wystarczający na wykonanie :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia z mijajacych chwil
    www.mijajacechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. uuuu...dawno mnie nie było,a tu takie miłe blogowe niespodzianki.Oczywiście się zapisuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bransoletka to po prostu sutaszowe dzieło sztuki! Jest piękna!!! Bardzo chętnie przyłączę się również do wymiankowego grona :)
    http://kingasweet.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj,
    piękna bransoleta.

    Chętnie się przyłączę :)

    Serdecznie pozdrawiam
    Magda
    www.zielonaporzeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się i zaczynam zastanawiać..

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście, że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To ja też się zapiszę, a co!
    Moje dane Sylwio juz masz :)
    A branzoletka cudna, ja też chcę taka! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ALLLEEEEŻŻŻŻ cuuuuu dna bransoletka!!!! Na wymiankę tym razem wybacz się nie zapiszę, bo prostu robię już bokami, a mam przed sobą dwie prywatne wymianki i kilka drobiazgów obiecanych znajomym i remont kuchni na dodatek. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  37. bransoletka rewelacja:))

    Z miłą chęcią zapiszę się również na tą wymiankę. Wymianka jesienna była bardzo fajna. Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26@poczta.fm

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję sie i ja - im nas więcej tym ciekawiej :)

    http://tworzycha.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wprawdzie to najbardziej gorący czas jeśli chodzi o robótki i prezenty, jednak bardzo chętnie wezmę udział w tej wymiance.
    mangosia07@gazeta.pl
    http://malgorzata-wwolnymczsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna bransoleta, bardzo, bardzo mi się podoba. Męża za nią bym nie oddała ale wiele :)
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jomo uśmiałam się niesamowicie z twojego komentarza;) ale tak wogóle to cieszę się, że ci się podoba bransoletka:)

    Dziewczyny coraz nas więcej do wymianki i super:))) Będzie fajna zabawa:) Pozdrawiam was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie wezmę udział w tej wymiance!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. tak mnie ciągnie żeby się jednak zapisac na ta wymianke,musze wszystko przeanalizować ,czasu jeszcze jest do namysłu, a jeśli już się zapisze to po terminie nie ma już odwrotu i nie moge nikogo zawieść, ale ciągnie mnie strasznie , może się skusze jednak

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie ponownie wezmę udział w wymiance organizowanej przez Ciebie. Zwlekałam z wpisem bo nie byłam pewna czy podołam z terminami;)Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystko przemyślałam i zapisuję się :):):) fundusze się znajda,wiec problem z głowy, myślałam ze nie podołam,bo zapisałam się na inną wymianke na wizazu,ale prezent na tmtą juz prawie gotowy,wiec na tą czas znajdę :)

    adres już masz?:):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za zaproszenie, odezwę się w przyszłym tygodniu na początku bo mam parę prac do wykończenia a nie chcę tyle srok za ogon łapać :))) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, jestem dopiero początkującą blogowiczką... ale jeśli można to bardzo chętnie zapisałabym się na tą wymiankę.

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Z miłą chęcią dopisuje się do wymianki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam Cappuccino a Twoja bizuteria jets piekna

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna ta bransoletka - tym bardziej że nie znam się na tej technice i wydaje mi się ona jakaś magiczna :)
    Dużo szyję i scrapuję ale to jest naprawdę rewelacja !! Podziwiam - zapisuję się na wymiankę adres już ci wysłałam a teraz idę podlinkować banerek u siebie i zapraszam :D

    http://nibyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Proszę i mnie dopisać :))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapomniałam o danych :)) anetta24@onet.eu
    http://uspione-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. ja tak na ostatnią chwilkę i rzutem na taśmę:)Chętnie zapiszę sie na wymiankę.
    http://galeryjkame-ga.blogspot.com/

    adres wysyłam na maila

    OdpowiedzUsuń
  54. To chyba ostatni dzwonek aby dołączyć do zabawy . Jestem chętna.Pozdrawiam.
    http://magicznaszuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Uff.. udało się, zdążyłam:) Chętnie wezmę udział w wymiance:)
    marta28170@gmail.com
    http://zakatekrozmaitosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak w ostatniej chwili...zgłaszam się
    Moje dane masz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. ja jak zwykle na ostatnią chwilę :)) zgłaszam się do zabawy:))
    http://mojerobotki-violetta666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.