środa, 5 października 2011

Chwalipięctwo;)

Jakiś czas temu wygrałam Candy u Ambrozji:))) ale w ferworze spraw nie napisałam wam o tym. Zostanę niedługo dumną właścicielką tildowej czarownicy (jak tylko nasza kochana poczta się spisze). Jednej z tych dwóch ze zdjęcia - ja wybrałam brązową:) taką słodką bo kojarzy mi się z czekoladą:))))

Moja czarownica będzie się przyglądać moim poczynaniom z półeczki nad biurkiem.
Pozdrawiam was wszystkich:) I zapraszam na trwające Candy na moim drugim blogu, na którym też pokazuję szafeczkę, którą ostatnio ozdabiałam.

7 komentarzy:

  1. Obie są super.Przyniosą szczęście!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne,szczęściara z ciebie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no no gratuluję i świetny wybór :) też mi się bardzo brązowa podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje - obie są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny. farciara ja juz tyl emcy na blogu i nic nie wygralam.nie mam zupelnie szczescia :( brazowy taki cieply-niech czuwa nad Toba:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.