niedziela, 23 października 2011

Przypominam o wymiance jesiennej:)

Kochane przypominam, że wielkimi krokami zbliża się koniec wymianki w kolorach jesieni. Do chwili  obecnej mam potwierdzenie wysłania prezentów od:
Alveaenerle, Dzikakotka7, Ivonn,Paauliska, Mojebrzydactwa, Majak, Babcia Bogumiła, Jolagry, Etoile, Ela17, Aleksandra Nut, Jotkaa, Kasiekw, Zuzanna, Reni, Alicja, Dziki Imbir, Katarina79, Gala Jewerly, Marapuama, Joanna, Puchilinka, Cohenna, Esterson, Cecyliarodzinaidom i ja też wysłałam.

Od pozostałych dziewczyn nie mam do tej pory informacji o wysyłce:(

  Przypominam, że przesyłka według regulaminu wymianki ma dotrzeć do waszej pary najpóźniej do 30 października!!!! 

nie chciałabym, żeby była jakaś osoba, która nie otrzymała swojego prezentu!!!

Jeśli z jakiś powodów (zdrowotnych, wyjazdowych lub innych) nie wyślecie w terminie prezentów wymiankowych proszę o poinformowanie mnie o tym meilowo (żeby waszej wylosowance nie było przykro).

31 października chwalimy się na swoich blogach otrzymanymi prezentami:)))))

A teraz parę migawek z jesieni:)))









12 komentarzy:

  1. Dziękuję dziewczyny:) to są plony jakie zebrała ze swojego ogródka moja koleżanka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja popełniłam falstart, bo byłam przekonana ze termin mija 15 pażdziernika, Qra zameldowała, ze wymianka dotarła, czy jeszcze mam wysyłać potwierdzenie, czy wierzysz na słowo? :):):)
    Piekne jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj wieczorkiem wysłałam Ci zdjęcia na @:)
    Piękne jesienne aranżacje:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia :-) dziekuje , dynie juz niedługo pójda na Halloween i na pyszne jedzonko :-)

    http://naszezdrowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja już dostałam prezencik a także swój wysłałam :) jutro postaram się przesłać zdjęcia na email :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje serdecznie za odwiedziny i miły wpis.Strasznie mi miło.Dołączam do obserwatorów Twojego bloga i zapraszam częściej w odwiedziny.Miłego tygodnia,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Izary wysłałam email:)
    Ulotne Chwile dziękuję zdjęcia dotarły:)
    Justyna czekam na zdjęcia:)
    Witaj Grzegorzu na moim blogu:)

    Dziewczyny wysyłam emaile z przypomnieniem do tych osób, które jeszcze się nie odezwały.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja sie troche martwie bo do mnie nic nie dotarło a zostały dwa dni bo w sobotę poczta nie działa ja swoja przesyłkę już dawno wysłalam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja paczuszka wystartowała do adresatki 24.10 , fotki i potwierdzenie wysłałam . Ufff ... Pozostaje mi tylko czekanie i nadzieja ze moja wymiankowa para bedzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesień,a ja jako jedna z pierwszych wychwalalam się 30-go,cóż dostalam takie cudowności,że nie wytrzymałam...
    jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.