niedziela, 2 października 2011

Turkusowo - przybornik na długopisy i nie tylko

Hm jak nic się nie działo na blogu przez dłuższy czas tak teraz post za postem;) No ale to chyba dobrze? Skończyłam zaczęty na zlocie tydzień temu przybornik na moje biureczko:) Jak zrobię kiedyś na biurku porządek i resztę szafeczek, które mają na nim stanąć to zrobię zdjęcie jak to wszystko się na nim prezentuje:) Póki co przybornik obfocony został na studni. Został pomalowany bejcą w kolorze błękit turkusowy. Następnie na zlocie nałożyłam na niego pastę wybielającą (kupioną w Castoramie). Gdy pasta wyschła zeszlifowałam nadmiar pasty wełną stalową. Do wykonania reliefów użyłam pasty strukturalnej i szablonu. Gdy pasta wyschła pomalowałam ją dla wydobycia motywu farbą akrylową pastelową orchideą. Do lakierowania użyłam fluggera matowego. I tak mam piękny przybornik na moje biureczko.






12 komentarzy:

  1. Śliczny przybornik ...jak patrzę na prace "decu" to żałuję,że nie potrafię..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Reni cieszę się że ci się podoba:) A decoupage nie jest taki trudny. Tylko na początku człowiek nie wie co i jak a potem ogrania się temat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Przydałby mi się taki :) W dodatku bardzo lubię reliefy, choć sama jeszcze nie miałam okazji pobawić się tą techniką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda. Jeśli będziesz miała ochotę to zapraszam na moje candy http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/09/rocznicowo-urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny. zawsze podziwiam takie robotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny!Ma piękny kolor!Wzorek super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybornik jak się patrzy! A jak nazywa się ta pasta wybielająca?

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny :)
    Gdzie szukać kolorowej bejcy??

    OdpowiedzUsuń
  9. Martita pasta do wybielania drewna firmy Starwax dostępna w Castoramie. Katarzynko w Drewnianej Dolinie mają różne kolory bejcy - ja tam kupiłam ale myślę, że w dobrym sklepie budowlanym lub z farbami będą mieli.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.