niedziela, 9 października 2011

Skutki spaceru...

Dziś po oddaniu swoich głosów w wyborach poszliśmy przejść się z dziećmi do lasu. Było pięknie. Dzieci brykały w promieniach słońca. Postanowiliśmy przynieść do domu trochę skarbów jesieni. Młodzież zrobiła piękne prace malarskie z użyciem liści a ja ..... No jak myślicie? Oczywiście wianek:))) zdobi on teraz drzwi naszej sypialni.



I kilka chwil zatrzymanych w kadrze:)




Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Dziękuję, że jesteście tu ze mną:)


9 komentarzy:

  1. pozdrawiam jesiennie :)

    sliczny wianuszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień ma swój urok.Trzeba to przyznać.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny wianek Ci wyszedł!
    A jesienne zdjęcia - miło pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wianek naprawdę piękny:)sama miałam ochotę zrobić coś z jesiennych liści, ale nie wiedziałam co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że moja nowa pasja wam się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz zdolności kobieto , piekny ten wianek chyba sobie odpatrzę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.