środa, 19 października 2011

"Pieczone jabłka malinówki"

"Jabłka - dojrzałe olbrzymie malinówki z ciemno-bordową, prawie czarną skórką z naszej starej działki", tak brzmiało hasło osoby, którą wylosowano dla mnie w wymiance biżuteryjnej w wizażu:) Do tego hasła powstały kolczyki - minerały użyte to bursztynowe awentury i ciemno bordowe granaty. Zdjęcia tym razem nie moje - ja takich ładnych nie umiem zrobić - dzięki uprzejmości E_W dla której to kolczyki powstały:)


Na drugim blogu prezentuję "W błękitnym lesie"... :)

4 komentarze:

  1. Kolczyki są piękne, obdarowana ma pewnie wiele radości teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki piękne!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bardzo fajnie zinterpretowałaś to hasło. Kolczyki są obłędne. Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.