środa, 12 października 2011

CZarownica zagościła.....

Już mam :))))))
Parę tygodni temu odkryłam cudowny blog Małgosiu która tworzy cudowne hafty. Tak mi się spodobały, że poprosiłam o zrobienie dla mnie woreczka z motywem lawendy. I w końcu mam mój wymarzony woreczek :))) Jest cudowny Małgosiu - bardzo ci dziękuję za zrobienie go i za dodatki do woreczka - zapach lawendowy i serwetkę lawendową:)))





Chwaliłam się też wam, że wygrałam Candy:) w Manufakturze Ambrozji Czarownica już zagościła w moim domu:))) Mieszka sobie na półce nad biurkiem i przygląda się swoim czujnym okiem na moje poczynania sutaszowe i decoupage:) Dodatkowo Ambrozja dołączyła do Czarownicy przepiękny woreczek wypełniony suszonymi kwiatami lawendy:))) Bardzo ci dziękuję za tak cudowny prezent.





Cieszę się też, że zaczynacie wysyłać prace na wymiankę w kolorach jesieni:))) Przypominam, żę na email do mnie trzeba przesłać to co wykonałyście dla swojej wymiankowej pary i zdjęcie kwitka z poczty. Pozdrawiam was ciepło Sylwia.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej!Woreczek lawendowy piękny!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Woreczek cudny na dodatek z fioletem w roli głównej:) Uwielbiam motywy lawendowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie sie podoba czarownica, ha ha ale zrobiłas sobie przyjemny koncik a tej wygranej to ja teraz Tobie zazdroszczę hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne prezenty dostałaś.Fajnie prezentują się w Twoim kąciku:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.