niedziela, 30 października 2011

Podsumowanie wymianki w kolorach jesieni:))

Nadszedł czas na podsumowanie mojej wymianki w kolorach jesieni:)) W wymiance brało udział 54 osoby czyli utworzyłam w losowaniu 27 par. Z tego co mi wiadomo na obecną chwilę paczuszki chyba nie dotarły w 3 miejsca  - ale są wysłane. W dwóch przypadkach nie mam do chwili obecnej przesłanego zdjęcia wykonanego prezentu (jak tylko dotrą do mnie zdjęcia uzupełnię galerię). Bardzo się cieszę, że tyle was się zapisało na wymiankę i zaufało mi jako organizatorowi - jest mi niezmiernie miło z tego powodu:))) Mam też nadzieję, że jesteście zadowolone z paczuszek, które dostałyście. Ja ze swojej od Reni jestem bardzo zadowolona - dziękuję ci Renatko za wszystko z całego serca:* Żeby dłużej nie trzymać was w niepewności co Renatka zrobiła dla mnie pokazuję jakie cuda dostałam:)))





Ja wysłałam Reni taki oto zestaw prezentów:







Mam nadzieję, że każda z was jest tak zadowolona z wymianki jak ja:)))

A teraz wielki finał wymianki w kolorach jesieni:)))
Prace uczestniczek:))))

Mam nadzieję, ze nic nie pomyliłam  - jeśli zauważycie jakiś błąd to dajcie znać. Kolejność zamieszczenia zdjęć jest przypadkowa. Każda z was wykonała piękne rzeczy, o czym pisałam wam w emailach po otrzymaniu zdjęć. Poznanie was to dla mnie wielka przygoda - cudowne kobiety o niesamowitych zdolnościach i wielkiej wenie twórczej.




























Dziewczyny serdecznie wam dziękuję za uczestnictwo w mojej zabawie:) Życzę wam wiele weny twórczej:)
I korzystając z okazji kuszę kolejną wymianką tym razem w klimacie świąteczno - karnawałowym szczegóły w poście poniżej:)
Pozdrawiam was ciepło Sylwia:*

11 komentarzy:

  1. O jestem pierwsza i moge z całego serca Tobie Sylwio podziękować za zorganizowanie tej wymianki! Nie jest to takie proste jak wcześniej sądziłam i wymaga poświęcenia bardzo dużo czasu ,czego pewnie większość nie wie! Gdyby nie osoby takie jak TY to pewnie nie miałybyśmy okazji do takiej zabawy i płynącej z niej radości..Jestem też bardzo zadowolona z samej wymianki ,prezenty które dostałam były urocze ,piękne zrobione z sercem i starannością i bardzo bardzo pożądane.Dziękuję Ci Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo cieplutko dziękuję za zorganizowanie tej cudownie jesiennej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dziękuję Ci Sylwio za zorganizowanie wymianki, oraz za pomoc, jaką służyłaś mi w jej trakcie (ponieważ była to moje pierwsza wymianka i wielu rzeczy jeszcze nie wiedziałam).
    Dzięki takiej zabawie poznaje się wielu wspaniałych ludzi a także można podziwiać talenty i umiejętności innych.
    Dziękuję również mojej wymiankowej parze Alveaenerle za śliczne prezenty.
    Widzę Sylwio, że organizujesz kolejną wymiankę, zapisałam się już wcześniej na kilka ale zastanawiam się równiez nad Twoją, jeśli uznam, że wyrobię się ze wszystkimi to z miłą chęcią się jeszcze dopiszę na Twoją:)
    Dziękuję wszystkim i pozdrawiam:)
    Do zabaczenia na kolejnych wymiankach:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję za zorganizowanie super wymianki jesiennej.Mojej parze wymiankowej też bardzo dziękuję.Wszystko poszło dobrze ,kontakty z innymi ludźmi , ich zdolnościami oraz otwartym sercem są bardzo potrzebne.Jest dużą radością przygotowywać dla kogoś niespodziankę.
    Wszystkich bardzo gorąco pozdrawiam i zapraszam do kolejnych wymianek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka jest okazją aby poznać nowe osoby jak również można dostać śliczne prezenty :) A ile radości daje mi tworzenie dla kogoś :) Dziękuję Ci Sylwio za zorganizowanie takiej wymianki i za włożoną w to pracę i poświęcony czas.Dziękuję też Edycie za śliczne prezenty.Wieczorem sobie pooglądam wszystko ze spokojem ,bo teraz brak czasu :)
    Pozdrawiam wszystkich biorących udział w tej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak patrzę to wszyscy się porozpisywali :)
    Ja powiem krótko: DZIĘKUJĘ ZA PRZEMIŁĄ ZABAWĘ I JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEJ WYMIANKI :)
    Majka i Bogumiła z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam bardzo gorąco podziękować za zorganizowanie wymianki. Bawiłam się przednio. Miałam mały poślizg co prawda z wysłaniem paczki, ale całe szczęście dotarła na czas;)
    Chciałam również podziękować mojej wymiankowej parze za trud jaki włożyła w wykonanie prezencików. Miała chyba jakiegoś szpiega, bo właśnie polowałam na puszkę przybornikowo-pisakową na biurko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace piękne! Bardzo dziękuję za zabawę! Było mi niezwykle miło gościć na Twoim blogu :) Będę tu zaglądać częściej :) I b. mnie kusi wymianka świąteczna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Ja też chciałam podziękować za wspaniałą zabawę:)
    A Lucynie mojej koleżance z wymianki za wspaniałe prezenciki, które dla mnie przygotowała:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku.. ależ cudowności!!
    Dziękuję bardzo za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA TAKŻE BARDZO DZIĘKUJE ZA ORGANIZACJĘ Z MOJEGO PREZENTU OD dOROTY JESTEM BARDZO ZADOWOLONA ZA WSZYSTKO BARDZO DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.