niedziela, 12 lutego 2012

Czas na broszki

Od jakiegoś już czasu myślałam żeby zrobić broszki. Trafiło się, że miałam okazję ich troszkę zrobić:) a to na wyzwanie na wizażu a to na wymiankę a to na zamówienie:) Dziś prezentuję pierwszą zrobioną na wymiankę walentynkową na wizażu. Główny kamień to kwarc a reszta to marmur. wszystko w otoczeniu sutaszu w kolorach fioletowych. Do kompletu powstała walentynkowa:) podkładka pod filiżankę - z jednej strony serwetka z drugiej szablon:) Przepraszam za zdjęcia ale robiłam je już wieczorem.




A ja dostałam w tej wymiance takie cuda:)))


Przychodzą już pierwsze zdjęcia cudów jakie robicie na wymiankę z magią w tle:))) Super rzeczy. Mam nadzieję, że każda z was się wywiąże z terminu wymianki. Pozdrawiam serdecznie i ciepło Sylwia


8 komentarzy:

  1. Śliczna, obdarowana na pewno będzie przeszczęśliwa i z dumą będzie nosiła taką broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są to moje ulubione kolory, ale myślę, że połączyłaś je na tylo interesująco, że można się zakochać! Na pewno spodobają się osobie obdarowanej, nie ma innej opcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :) wasze słowa są dla mnie bardzo ważne:) A obdarowana jest zachwycona - prezent jest już u niej:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna broszka. Uwielbiam sutaszową biżuterię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwiu, bardzo ładne a ta z kotkiem przeurocza!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.