piątek, 17 lutego 2012

Szczęście...

Szczęście ..... jak jest ulotne wiedzą zwłaszcza ci, którzy je stracili. Czym jest szczęście??? Dla każdego to tak na prawdę co innego... dla głodnego to kawałek chleba... dla spragnionego to woda... dla cierpiącego - brak bólu...dla spragnionego uczucia - miłość... i można tak wymieniać i wymieniać. Szczęście coś ulotnego. Szczęście to coś co doceniamy dopiero jak stracimy. Szczęście ...... czy da się zaczarować los żeby życie nasze było wypełnione szczęściem??? Tego nie wiem, ale żeby mu troszkę pomóc kupiłam u wspaniałej kobiety Nurrguli - Kasi z bloga http://sliwkowe-trzewiki.blogspot.com/ cudny naszyjnik "Quattrofolium - czterolistna koniczyna" wykonany z kamieni w kolorze zieleni: agatu, ametystu, onyksu, fluorytu, chryzokoli, malachitu oraz ręcznie formowanego srebra próby 999 ze srebrnym łańcuszkiem próby 925. Wszystko cudnie ze sobą połączone - z resztą jak w każdej pracy Kasi. Polecam zajrzeć na bloga Nurrguli nie tylko dla jej przepięknych prac, ale i tekstów w postach. Cudowny blog, gdy już tam zajrzycie nie pozostaniecie obojętne na piękno w nim zawarte - ja zostałam zauroczona i jestem stałym bywalcem u Kasi:) Bardzo się cieszę, że w końcu mam jedną z prac Kasi u siebie (taki prezent urodzinowy sobie zrobiłam - choć urodziny dopiero za tydzień).  Kasi dziękuję ci za wspaniałe chwile, które spędzam na twoim blogu podziwiając twoje prace i czytając cudowności, które pozwalają przenieść się w zupełnie inny świat. Dziękuję:*

"Quattrofolium - czterolistna koniczyna"








6 komentarzy:

  1. Aż mi się łezka wzruszenia w oku zakręciła.... dziękuję Ci bardzo za zaufanie i wszystkie te wspaniałe słowa. Niesamowite, jak niewiele trzeba, by sprawić komuś przyjemność - mi wystarczy fakt, że to, co robię, znajduje odbiorców wśród tak wspaniałych, mądrych osób, jak Ty. Że doceniasz. Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Doceniam Kasiu bo wiem ile czasu trzeba włożyć w coś co powstaje w głębi naszej duszy:) i dziękuję ci za to że cząstkę twojej duszy mam u siebie:) i za to też że na twoim blogu mogę przeżyć kilka niezapomnianych cudownych chwil:) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent sobie sprawiłaś, szczęście to jest posiadanie takiej biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ta zieleń jest porywająca.
    serdecznie pozdrawiam i pod wskazany adresik się udaję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczny ten wisior i moje kolorki:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśćie kryje się w skrawkach dnia, dlatego tak trudno je czasem dostrzec w codziennym natłoku zajęć. Ale życzę Ci, byś zawsze umiała cieszyć się tymi maleńkimi kawałkami szczęścia. Z tym naszyjnikiem na pewno będzie łatwiej, bo jest cudny!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.