sobota, 25 lutego 2012

Wymianka z magią w tle - podsumowanie:)

Tak już w końcu nadszedł czas na podsumowanie wymianki z magią w tle:)

Pozwolicie, że przedstawię na początek prace jakie zrobiłam ja i moja wymiankowa para, czyli Małgosia:) Powiem tak nie spodziewałam się, że Małgosia zrobi aż tyle cudownych prac na wymiankę - jestem pod wrażeniem ilości i jakości wykonania. Zdjęcia nawet w połowie nie oddają piękna tych prac. Małgosiu kochana dziękuję ci jeszcze raz z całego serca za wszystko dobro, które mam od ciebie :* A teraz podziwiajcie:

Przed rozpakowaniem:)

 Wyłaniają się cudowności:))))
 Frywolitkowy łapacz snów - Małgosiu idealnie trafiłaś w kolor - sypialnie mam w żółciach i zieleniach:))):*
 Łapacz nad łóżkiem  - ależ to misterna robota:)
Frywolitkowa serweta - MEGA CUDO!!!!! I TYLKO MOJE:)))) idealnie zdobi moje biurko:)))
 Pyszna herbatka z frywolitką:))
 Kalendarzyk i zawieszka wypełniona lawendą:)))
 I z drugiej strony:)
 Przepiękny księżycowy woreczek na skarby:)))
Uwierzcie, że normalnie achom i ochom nie było końca. DZIĘKUJĘ :*

Ja Małgosi zrobiłam magiczną skrzyneczkę i broszkę sutaszową "Magiczna moc" - agat z kryształami w otoczeniu fioletowego i srebrnego sutaszu. Były też oczywiście przydasie i coś dla podniebienia ale gdzieś w ferworze walki z paroma wymiankami na raz nie zrobiłam zdjęcia.









Mam nadzieję, że Małgosia choć w połowie jest zadowolona z wymianki tak jak ja:)

Obiecałam wam również galerię wymianowych prac - o to ona:













I jeszcze parę prac:) Niestety nie wszystkie dziewczyny przesłały mi zdjęcia więc jak doślą to uzupełnię galerię:)

AnioleQ7


 Bożenka
 Cohenna
 Esterson
 Kasica53
 Kurolka



Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję za udział w magicznej wymiace:)))) Mam nadzieję, że tam gdzie opóźnia się paczuszka to tylko wina poczty. 
cudne prace zrobiłyście wiadomo zdolne kobiety:))) 

Zapraszam na dniach na kolejną wymainkę  - ale to może już w następnym poście bo ten i tak jest dłuuuugi;) 
Buziaki i do miłego następnego razu:)))

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty, bardzo dziękuję za organizację wymianki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że prezenty ode mnie sprawiły Ci tyle radości. Z broszką od Ciebie prawie się nie rozstaję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu radość to jest za małe słowo jestem zachwycona wszystkim:) Jesteś bardzo zdolną kobietą:) Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za fantastyczną wymiankę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na moją paczuszkę jeszcze niecierpliwie czekam, ale nie mogłam powstrzymać się przed zaglądnięciem :) może w pon. listonosz mi sprawi niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  6. ups Marta a ja wstawiłam zdjęcia;) no suuuper roztrzepana jestem;) ale to efekt wczorajszych urodzin;) Mam nadzieję, żę niew gniewasz się że już wiesz na co czekasz??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo dziękuje za zabawę. świętnie się bawiłam. DZIĘKUJE!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za udaną zabawę... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę :-) mam nadzieję że mojej "połówce" wymiankowej podobaja się paczuszka ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za super zabawę ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tam oj tam nic się nie stało :D niech mi tylko listonosz z samego poniedziałkowego rana przylatuje na swoim mobilu z paczuszką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wspaniałą wymiankę:) Jestem szczęśliwa że mogłam wyczarować coś dla Małgosi i na odwrót:) Czekam na kolejną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty ,dziekuje za organizowanie wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle u Luny udana wymianka :> Ja jakoś nie miałam pomysłu na ten temat, ale teraz patrząc na galerię prac czuje sie zainspirowana :)
    Pozdrawiam!Cz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Broszka urocza :) bede zagladac oj bede :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.