środa, 22 lutego 2012

Szlifowanie techniki - czyli dążąc do doskonałości...

Niektórzy może pomyśleli by, że zwariowałam i co ja chcę od mojego sutaszu, ale ja widzę, że do doskonałości jeszcze mi daleko. Trening czyni mistrza oczywiście ale jeszcze lepiej jeśli odbywa się on pod okiem osoby robiącej cuda sutaszowe:)
Miałam przyjemność w ostatnią sobotę szlifować swoją technikę sutaszową pod okiem wspaniałej dziewczyny - Anety  Jej cudowny sutasz zauroczył mnie od samego początku, a gdy się dowiedziała, że Aneta prowadzi warsztaty stwierdziłam, że wcześniej lub później muszę w nich uczestniczyć:) I w końcu udało się. Dzięki Anecie poznałam inną technikę szycia sutaszu  - mam nadzieję, że jak już opanuję ją moje sznurki będą prościutkie:) A o to co uszyłam na warsztatach - broszka w kolorach jakie ostatnio noszę:)





Anetko bardzo ci dziękuję za podzielenie się swoją wiedzą i bardzo miło spędzone godziny:) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy:)

DZIEWCZYNY PRZYPOMINAM, ŻE W PIĄTEK 24 LUTEGO MIJA TERMIN REALIZACJI WYMIANKI Z MAGIĄ W TLE!!!

Pozdrawiam wszystkie osoby zaglądające, a zwłaszcza zostawiające komentarze  - dzięki wam wiem że to co robię ma sens. Dodajecie mi w skrzydła wiatru:):*

12 komentarzy:

  1. Tak jest idealnie równe:))) w końcu:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo ładna. Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszlo- ja sie nie dziwie,zes sie skusila na nauke Anety- moze zdradz co robic,zeby tyle snzurkow tak fajnie prosto sie ukladalo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszła! Czekam, az Ty zrobisz warsztaty i podzielisz sie tajemną wiedzą. Choć jak szyje więcej sznurków na raz, to wychodzi mi lepiej niz podwójne.
    Co do wymianki, to z moja wymianka mamy ustalony termin wysyłki w poniedziałek(chciałam pokazać w sobote komuś pezent, jaki dla niej zrobiłam)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna broszka i jaki banerek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się dziewczyny że broszka wam się podoba:)
    Co do tego jak szyć? - cierpliwość jest najważniejsza i dokładność i oczywiście nie można się spieszyć. Trzeba dokładnie zszywać sznurki. Ciężko tak napisać. To trzeba zobaczyć na żywo.
    Tenshi - ok jak tylko się dogadałyście między sobą to może być wysyłka w późniejszym terminie tylko zdjęcia prześlij mi na email to uzupełnię galerię o wasze prace:)
    A co do moich warsztatów jeśli ma ktoś ochotę wystarczy napisać i mogę poprowadzić - ustalimy dogodny termin:)
    Pozdrawiam was serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna broszka :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO! fajowe kolorki nosisz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta brocha sutasz,podziwiam cierpliwość:)
    Zajrzyj do mnie, dopiero zaczynam:)
    http://tribal-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.