czwartek, 16 lutego 2012

Zapach Ziemi

Pamiętacie jeszcze ten niesamowity zapach? Zapach Ziemi o poranku? Zapach Ziemi rodzącej się do życia? Już niedługo :) znów będzie go czuć:) Zima też ma swój urok, ale chciałabym chyba jak większość z nas żeby już się skończyła. Chcę znów czuć zapach Ziemi.

Ostatnio miałam przyjemność robić biżuterię sutaszową mojej znajomej z Wizażu i tak powstał komplet "Zapach Ziemi":) Wisior to agat w otoczeniu piasku pustyni, a kolczyki jaspis krajobrazowy również z piaskiem pustyni.









Ponieważ było to w ramach wymianki od Bożenki dostałam przepiękną bransoletkę:)




Dziewczyny przypominam, że do zakończenia wymianki z magią w tle został tydzień. 24 lutego paczuszki mają być już u par wymiankowych!!!

10 komentarzy:

  1. Och piękności.... a ten agat w centrum wisiora - boski.

    Uwielbiam, gdy Ziemia budzi się do życia po Zimie, ale wszystko ma swój czas....dajmy Jej jeszcze trochę pospać, niech nabierze sił na pachnącą Wiosnę, ciepłe Lato i kolorową Jesień... :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory!!
    Prześliczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria. Sutaszowe podziwiam niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet cudny, pięknie wkomponowany piasek pystyni

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty:) a co do zimy to mogła by się już skończyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na zapach skóry na wierzchniej części dłoni która zaczyna oddychać na wiosnę:) Piękne sutasze w moich kolorach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ...rozmarzyłam się, normalnie czuć prawie ten zapach ziemi patrząc na Twoje dzieła!!
    Przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny komplecik!! śliczne kolory i zawijaski
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.