piątek, 24 lutego 2012

Częstujcie się:)

Dziś szybki post  - ważna data w moim życiu:) moje urodziny i cudowna niespodzianka od męża do południa zakupy prezentu - śliczna koronkowa bielizna:) (jej nie pokażę wam na zdjęciu;) ) a po południu gdy przyszli goście totalne zaskoczenie. Mąż na chwilkę wyszedł i wrócił ...... z tortem:))) W tajemnicy przede mną go zamówił. Normalne ze wzruszenia aż mi łzy pociekły i nie mogłam zdmuchnąć świeczek (żebym się niczego nie domyśliła nawet nie wyjął tortu na paterę). Więc bardzo proszę częstujecie się moim 36letnim tortem:)



Jutro postaram się pokazać jakie cudowności zrobiła dla mnie Małgosia na wymiankę z magią w tle i oczywiście pokazać galerię waszych prac:) Dziś już mówię wam dobranoc.

29 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia wszystkiego najlepszego :))) a torcik piękny :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, wszystkiego tego, czego sama sobie nie możesz wyczarować i zorganizować! :) Cudowna niespodzianka i wcale się nie dziwię, że się wzruszyłaś - ja się wzruszyłam tylko czytając to! Jeszcze raz naj naj najlepszego! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co naj naj najlepsze :) Smakowity tort, ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. STO LAT STO LAT I WSZYSTKIEGO CO SOBIE ZAMARZYSZ!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego :) 100 LAT! Super tort

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam Ci bukiet najlepszych życzeń! 100 Lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego, dużo pasji i weny i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane dziewczyny bardzo wam dziękuję za życzenia:* Dziękuję wam również za to, że jesteście tu ze mną i dodajecie mi skrzydeł do tworzenia:* Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dużo zdrówka i spełnienia najskrytszych marzeń.
    A torcik kosztowałam pyyycha!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i miłości bliskich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat! Wszystkiego co najlepsze Ci zycze a przede wszystkim wiecej takich wzruszajacych chwil w zyciu. Swietnego meza masz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sylwio Wszystkiego Najlepszego i dużo weny twórczej ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żyj tak, aby każdy kolejny dzień był niesamowity i wyjątkowy...
    Wypełniaj każdą chwilę tak, aby potem wspominać ją z radością... Czerp energię ze słońca, kapiącego deszczu i uśmiechu innych...
    Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności...
    Żyj najpiękniej jak umiesz - po swojemu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Naj, najlepsze życzenia:):)
    Życia barwnego jak kolory tęczy,
    ciepła w sercu, uśmiechu na twarzy.
    Siły i weny twórczej do tworzenia:)
    P.S.
    Torcik wygląda bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 100 lat!
    a mąż super z takim pomyslem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat i wszystkiego najcudowniejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny jeszcze raz dziękuję za cudowne życzenia:* ok idę pisać posta o magicznej wymiance:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna niespodzianka, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sto lat! Sto lat! Piekny i pewnie apetyczny tort... mniam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Dalszych takich pięknych prac :)
    Torcik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego kochana z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  24. Samych pogodnych dni i nieustającej weny twórczej. Apetycznie wygląda ten torcik:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego naj najlepszego imienniczko :-) Życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia i radości na co dzień oraz wszelkiej pomyślności :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego !!! A mąż się spisał na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdrowka, zdrowka, zdrowka i samych cudownych dni zycze. Wszystkiego naj :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.