czwartek, 23 lutego 2012

Kropki i kropeczki, czyli dalmatyńczyk na tacy;)

Tak się ostatnio złożyło, że moje zamówienie na tace w kropki zbiegło się z wyzwaniem Szuflady:)
Idąc za ciosem postanowiłam zgłosić mojego "Dalmatyńczyka na tacy" do wyzwania:) Na tacy zastosowałam decoupage z papieru  - kropki oraz transfer wydruku - środkowy napis. Ramy i nogi tacy potraktowałam szarą farbą i ją przetarłam. Wylakierowałam tacę werniksem szklącym i tak o to powstał

"Dalmatyńczyk na tacy"







Mam też nadzieję, że nowej właścicielce taca się spodoba:)


14 komentarzy:

  1. na pewno się spodoba, pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna,napewno się spodoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalnie. Efekt fantastyczny - ja bym nie wpadła na użycie szklącego werniksu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. taca jest piękna, bardzo podoba mi się jeje kolorystyka. Pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Tacka jest rewelacyjna, mleczko i chrupiący rogalik idealnie będzie się na niej prezentować.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna taca!
    Oryginalna, nietypowa, super!
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała taca. Bardzo pomysłowa praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Waw ale mnie zaskoczyłyście pozytywnie:))) Tyle komentarzy w tak krótkim czasie - aż chce się człowiekowi dalej tworzyć:))) Bardzo ale to bardzo się cieszę, że taca wam przypadła do gustu - miałam małe obiekcje jak ją robiłam, ale jak widać nie potrzebnie się martwiłam. Pozdrawiam was dziewczyny bardzo ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna tacka, a te kropeczki nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, kropkowana taca mogłaby rano wylądować - załadowana pysznościami, rzecz jasna - przy moim łóżku... :) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.