środa, 9 maja 2012

Ahoj żeglarzu....

Mój kochany synek Mariuszek poprosił mnie jakiś czas temu żebym mu zrobiła chustecznik, bo jego siostra Agata to ma, a on nie i jak to jest możliwe??? Więc mamusia zamówiła drewienko:) i powiem wam, że koncepcji miałam multum - aż za dużo. Poszłam więc po rozum do głowy i ..... Mariuszku wybierz sobie motyw z jakim chcesz mieć chustecznik:) I synuś wybrał:D








Kochane przypominam wam przy okazji, że do 15 maja mają zostać wysłane prace robione na niezapominajkową wymiankę - te które już mam zdjęcia  - no powiem tylko tyle że CUDA!!! 

Pozdrawiam was wszystkich serdecznie Sylwia - Luna

P.S.
Mój nadgarstek boli:( do tego nogi w kostkach mam jak dwie banie:( byłam u lekarza dał mi skierowanie na badania pod kątem reumatyzmu. Powiem szczerze, że takiej  opcji nie brałam nawet pod uwagę. Cóż pożyjemy zobaczymy co to jest. 
Kolejne nowości już wkrótce:)

11 komentarzy:

  1. piękny chustecznik, a co do reumatyzmu współczuję sama borykam z nim od dziecka... ale może to coś innego? pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej żeglujże żeglarzu całą nockę po morzu. Śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. super chustecznik,zdrówka życzę... nie daj Boże żeby to był reumatyzm sama na tą cholerę choruję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny! Ja dziś wysyłam paczuszkę a zdjęcia prześlę jak dotrze -bo nie będzie niespodzianki. Mam nadzieję że się poczta sprawi i dotrze wszystko na czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny decoupage.. a ja zapraszam po wyróżnienie! kuruj się, życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko urocze, statek jak Czarna Perła! :) Zdrówka życzę, oby z ręka było wszystko ok! Bo kto nam będzie takie piękne rzeczy tworzył, jak nie Ty?

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powiem Ci, że Mariusz wybrał piękny motyw, taki męski. Ja byłam żeglarką i bardzo lubię takie motywy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten chustecznik.Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane dziękuję wam za przemiłe komentarze:) serce rośnie czytając je:) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.