środa, 16 maja 2012

Prezenty prezenty prezenty...

Dziś dalszy ciąg niezapominajkowej wymianki:))) Prace uczestniczek - przynajmniej te, które mam na zdjęciach.


AGAPE ART

AKRIM

 ANKO

BOŻENKA

BUTTERCHILLI
  
BŁAHOSTKI MAŁEJ MI

COHENNA

DIANA

ELŻBIETA

ESTERSON

JOLAGRY63

KASIEKW

KATERINA

HOBBYSTKA

KATKA

LUSIACZKA

MADZIK

 MARAPUAMA

MARTITA

MIKA

MODRAK

MONIŚKA

MUFFINOOWA

NIKA

PLECIONKI JOANKI

POPLĄTANY ŚWIAT

RENI

RYSA

TURKUSOWEKORALE


ULOTNE CHWILE

WIOLA

ZANCIA

Kochane dziewczyny bardzo dziękuję za uczestnictwo w mojej wymiance:) myślę już nad następną więc pewnie niedługo pojawi się na moim blogu nowy  - mam nadzieję ciekawy temacik:) Jeśli jakiś zdjęć w galerii brakuje proszę o info na meila. Pozdrawiam serdecznie Sylwia

16 komentarzy:

  1. Wszystkie prezenciki są śliczne !!!! Lubię oglądać te galerie wymiankowe :)) Ciekawa jestem jaką kolejną wymyślisz wymiankę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka :)) Czekam na nastepny temat:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wymiankę. Prezenty które dostałam są wspaniałe więc dziękuję też mojej parze. Z przyjemnością zapiszę się na kolejne wymianki ale dopiero w lipcu ( jeśli takie będziesz organizować). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super galeria dziewczyny się napracowały,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać prace i serce, które dziewczyny włożyły w przygotowanie prezentów. Chętnie wezmę udział w kolejnej wymiance jako taki "świeżak" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wymiankę... prezenty śliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem niezwykle zadowolona:) Od momentu rozszarpania paczki z podarunkami wymiankowymi nie rozstaję się z moją nową wszystko-mieszczącą torbą:)Dziękuję za wspaniałą zabawę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to wszystko śliczne, a Tobie dziękuję za zorganizowanie wymianki :) Nie wiem tylko dlaczego jak otwieram Twojego bloga, to tak zwalnia mi komputer....:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłą zabawę. To był świetny pomysł.
    Zapraszam na candy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za miłą zabawę. Czekam na następną wymiankę. A nuż się skuszę. EEEEE oczywiście że się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też lubie oglądać prezenty z wymianek a te są wyjątkowo piękne... może przez ten niebieski,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pisałaś do swojej wymiankowej dziewczyny w tej sprawie?

      Usuń
  13. Taki zero kontaktu, nic mi nie odpisała :(
    Na jej stronie też od kilku miesięcy nie ma żadnego nowego wpisu...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.