wtorek, 15 maja 2012

Wymianka niezapominajkowa - podsumowanie

W końcu nadeszła wiekopomna chwila:D .... wymianka niezapominajkowa dobiegła końca:)) Mam nadzieję, że paczuszki, które są w drodze podochodzą w najbliższym czasie. I teraz moja uwaga drobna do osób zapisujących się na wymianki - zrozumcie, że dla mnie jako osoby organizującej taką zabawę jest bardzo ważne wiedzieć o wszelkich opóźnieniach w wysyłaniu przesyłek. Zdaję sobie sprawę, że życie to tylko życie i zapisując się na wymiankę nie możemy przewidzieć czy coś się po drodze w nim nie wydarzy. Nie mniej jednak dobrze by było o opóźnieniach informować meilowo!! żebym ja nie czuła się winna a osoba, która czeka na prezent żeby widziała, że się doczeka a nie będzie pokrzywdzona. Przepraszam, że o tym piszę, ale uważam, że musimy się szanować i przestrzegać pewnych zasad dobrego współżycia nawet w świecie blogowym. A teraz przejdźmy do milszych rzeczy:)))
Moimi połówkami wymiankowymi były Dysiaczek i Osowiała Sowa. Chciałam wam bardzo podziękowac za wymiankę:))) cuda od was dziewczyny dostałam :)))) Mam nadzieję, że moje prezenty też się wam podobają?

Ok żeby nie przedłużać przejdźmy do foto-sesji:)))

MÓJ PREZENT DLA DYSIACZKA:)

szkatułka "Kokietka"





szydełkowa broszka "Niezapominajka"


kartka - nie jestem w tej materii specjalistką co z resztą widać;)


A tak prezentowała się całość:)


PREZENT DYSIACZKA DLA MNIE:))))

Przepiękny komplet biżuterii:))  
 - uwielbiam te cuda, które robi Edytka połączenie lnianej nitki i minerałów. Dziś byłam w pracy w tym kompleciku no wzbudził podziw:))))) a ja chodziłam w nim dumna jak paw:))) Dziękuję Edytko:)))


Filiżanka  - świeczuszka
urocza zdobi półeczkę w mojej sypialni:)))


Serwetka  - stanowi świetne uzupełnienie świeczuszki:)) która na niej stoi:)



I przydasie słodkości , które zostaną wykorzystane do powstania różności:)))

Edytko nie wiem jak ty ale ja jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z wymianki z tobą:))) DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE PRZEPIĘKNE RZECZY, KTÓRE STWORZYŁAŚ Z MYŚLĄ O MNIE:)))

MÓJ PREZENT DLA OSOWIAŁEJ SOWY:)

Taca "Marzenie róży"





 Szydełkowa broszka "Niezapominajka"

Karteczka:) taka sama jak dla Edytki

i całość z przydasiami słodkościami herbatkami i resztą:)


OSOWIAŁA SOWA DLA MNIE:))))

Moniczko dziękuję ci bardzo za wszystko co zrobiłaś  - cuda wszystko:))))

strach na wróble:)
- znalazł swoje lokum w doniczce, która stoi na moim roboczym biurku w kuchni:))) sesja zdjęciowa na motorze męża



Niczym zawodowy kierowca:)))

Broszka - róża
cudna romantyczna takie jak uwielbiam dziękuję Moniczko:))))




i całość  - zdjęcie zrobione przez Monikę:) przydasie wykorzystam wkrótce:)


Moniko nie wiem jak ty, ale ja jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z wymianki z tobą:))) DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE PRZEPIĘKNE RZECZY, KTÓRE STWORZYŁAŚ Z MYŚLĄ O MNIE:)))

Kochane moje dziewczyny dziękuję wam wszystkim i moim połówką i reszcie wspaniałych utalentowanych kobiet za udział w wymiance i wszystkie te cuda, które powstały:)))
Galerię wymiankowych prac umieszczę jutro  - może jeszcze dojdą zaległe zdjęcia. Pozdrawiam was serdecznie Sylwia.

11 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy zrobiłaś. Jestem pod wrażeniem :))
    Fajnie, że jesteś zadowolona z prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Jestem oczywiście baaaaaardzo zadowolona, a nawet baaaaaaaaaaardzo! Wymianka niezwykle udana, a to cudnej urody pudełeczko stanie się przyczynkiem do zrobienia porządku. Mam mnóstwo rzeczy, których nie mam gdzie pochować i przekładam się z nimi kata w kąt. Każde pudełeczko jest u mnie mile widziane a Twoje jest duże i pojemne, a w dodatku piękne, więc nie ma potrzeby by je chować po kątach. Postawię je po prostu na szafce i będzie pięknie, i praktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka zrobiłaś i cudeńka dostałaś...super...uwielbiam takie wymianki...dziękuje za nią jak nie wiem co...jestem bardzo zadowolona z prezentu od Rysy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie dziewczyny jaka jest największa przyjemność z organizacji wymianek? Oczywiście jedną z nich jest otrzymywanie prezentów wykonanych specjalnie dla nas:))) ale cudowniejsze jeszcze uczucie jest to, jak czyta się takie komentarze, że to co zrobiliście podoba się i się przyda drugiej osobie i to uczucie jak się czyta że reszta par wymiankowych też jest zadowolona:))) buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwytem podgladam Wasze prezenciki ,sa piekne .. ale skrzyneczka mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty a strach na wróble odlotowy ,dziękuję za kolejną wymiankę pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty w obie strony, ja też jestem zadowolona z wymianki, serdecznie dziękuję za możliwość udziału w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty, ale tacka to już marzenie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem niezwykle zadowolona z moich zdobyczy wymiankowych kochana Sylwio:) Mam nadzieję, że moja wymiankowa para również będzie zadowolona:) Pozdrawiam i do zobaczenia na kolejnej wymiance:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same niesamowite prezenty! Ciężko nawet wybrać ten "naj".. Pozdrawiam i gratuluję udanej wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwio, dziękuję bardzo za paczuszkę, dostałam ją wczoraj i postaram sie jak najszybciej umieścić post :) Karteczka mnie zauroczyła, tacka będzie idealna do noszenia kawy na taras ;) Już nie mogę się doczekać następnej wymianki, super było wymyślanie co by tu zrobić dla całkiem obcej osoby, a jeśli jeszcze Ci się podoba to już jestem cała szczęśliwa :))
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.