poniedziałek, 14 maja 2012

Szmaragdowe natchnienie.....

Jakiś czas temu zachwycona przepięknymi chustami Qrki poprosiłam ją czy by nie chciała ze mną się wymienić na cudo, które robi:) Ku mojej uciesze zgodziła się:))) Ja w zamian miałam zrobić komplecik biżuterii naszyjnik i bransoletkę w szmaragdach, brązach i beżach. Chustą od Qrki chwaliłam się wam już na łamach bloga TU . Dziś mogę pokazać co ja w zamian zrobiłam dla Qrki - komplet: naszyjnik i bransoletka  - główne kamienie to  jaspisy a te drobniejsze zielone  malachity oraz ecru to masa perłowa.

"Szmaragdowe marzenie"









Qrko mam nadzieję że się podobało?


Jutro post z wymianki niezapominajkowej:)))))

11 komentarzy:

  1. cudny komplet, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale rozumiem dlaczego akurat Qroki chusta skradła Twoje serce. Sama ostrzę sobie zęby na...najlepiej 3, w różnych kolorach. :D Komplet uroczy! Qorka na pewno jest z niego zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana ja ci już pisałam ,że trudno będzie mi się z nim rozstać:)))))Jest cudny:))))...i wiesz dzis robiłam mu zdjęcia z chustą bliźniaczką tej dla ciebie...kolory idealnie się zgrały:)))-dziękuję:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoleta i wisior? rewelacyjny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie ci to wyszło.
    Pozdrawiam.
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny kochane bardzo wam dziękuję za te wszystkie pozytywne komentarze:)) za to że zaglądacie do mnie i zostawiacie ślad po sobie:) czytając wasze słowa dostaję przypływu pozytywnej energii do dalszego tworzenia - DZIĘKUJĘ:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.