sobota, 19 maja 2012

Zapraszam na "Wymiankę pachnącą różami":)))

Jako osoba uzależniona od wymianke nie mogę długo funkcjonować jak nic się w tym temacie nie dzieje:))) Myślałam długo wczoraj w nocy nad tematyką nowej wymianki - kołatały mi się różne propozycje. Wybór był trudny - tym bardziej, że na innych blogach obecnie jest wiele świetnych tematów wymianek. Postanowiłam wybrać temat kwiatowy - one zawsze są wdzięczne. Tym razem mój wybór padł na róże - już niedługo będą zachwycać nas feerią barw i zapachów, żeby to wszytko zostało z nami na dłużej ogłaszam:

"WYMIANKĘ PACHNĄCĄ RÓŻAMI"





KILKA ZASAD

1. Napisać pod tym postem komentarz z chęcią udziału - nauczona smutnym doświadczeniem organizacji wymianek zaostrzam zasady:( mogą w niej wziąść udział osoby, które prowadzą blog co najmniej od 2011 roku i prowadzą regularne wpisy w nim - tak że można zobaczyć ich prace. Zaostrzenia nie dotyczą dziewczyn, które brały już udział w moich wymiankach i wywiązywały się z nich bez zarzutu:)
 2. Umieścić baner na swoim blogu (niestety, kto nie posiada bloga nie może wziąć udziału)
3. Napisać e-maila do mnie (sylwiairena76@tlen.pl) ze swoim adresem oraz chęcią wysyłki za granicę.
4. W wymiankowej paczce powinno znajdować się :
   * coś zrobionego własnoręcznie kojarzącego się z różami - kolczyki, ozdobne pudełeczka, notesy, kartki itp zrobione w tej technice, w której czujecie się najlepiej
   * słodkości by nie było smutno
   * jakieś "przydasie"  - zerknijcie na blog swojej wymiankowej pary, czym się zajmuje i pod tym kontem wyślijcie jej coś co będzie jej pomocne:)
5. O wszelkich opóźnieniach (mam nadzieję, że ich nie będzie!!!) proszę mnie informować meilowo.
6. Zapisy trwają do 9 czerwca a 10 czerwca ogłoszę pary wymiankowe.
7. Wysyłka paczuszki najpóźniej do 3 lipca, by dotarła do 7 lipca - nie później !
8. Przed wysłaniem paczki proszę o zdjęcie zawartości a potem potwierdzenie wysłania.
9. Selektywnie wybiorę osoby, kto nie będzie na liście niestety nie weźmie udziału
 Kto spóźni się z wysłaniem paczuszki (chyba, że o tym spóźnieniu powiadomi mnie) lub nie spełni wszystkich warunków niestety nie będzie brał udziału w kolejnych wymiankach.


Miło by było również żebyście zadbały o ładne zapakowanie swoich prac - może być nawet szary papier przewiązany tasiemką ale zawsze milej tak niż wysypywać zawartość z koperty. Dbajmy o siebie na wzajem!!!! Prośba też tak do was kochane mierzcie siły na zamiary jeśli ma być to prezent zrobiony na odczep to nie zapisujcie się bo to nie o to chodzi w tej zabawie. Każda z nas chce dostać coś wyjątkowego zrobionego od serca, a nie prezent, który wstyd pokazać na blogu!!!! Szanujmy się w świecie blogowym i przestrzegajmy zasad dobrego współżycia. 

Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy:))

Pozdrawiam słonecznie Sylwia

45 komentarzy:

  1. Witaj z miłą chęcią się zapisuje :)Mój adresik już masz z innych wymianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zapisać- róże to mój ulubiony motyw :) Pozdrawiam
    adres mój masz z poprzednich wymianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie przyjmiesz to się zapisuję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie się zapiszę :). Sprawdź mojego bloga i oceń, czy się nadaję :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Sylwio bardzo za zaproszenie, to ogromny komplement dla mnie :)
    Oczywiście się zapisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita! he he , jeszcze chwila abędę mogła brac znowu udział w Twoich wymiankach ,ale jeszcze nie teraz... chociaż... jest jeszcze troche czasu ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwio zapraszasz to ja chętnie się zapisuję.
    Adres znasz z poprzednich wymianek.
    pozdrawiam Aldi

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam z chęcią się zapiszę na różaną wymiankę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojojoj...ale się dziś rozpisałaś...jasne że stawiam się grzecznie do wymianki...jeśli znajdę się na liście to będzie mi bardzo miło...pozdrawiam...namiary na mnie masz...chyba że chcesz jeszcze raz moje dane???

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się ... http://paulaaart.blogspot.com/

    Banerek umieszczony na blogu w zakładce "wymianki" . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No to co... to ja też z miłą chęcią:D

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się zapisuję mój adres juz masz chyba że jeszcze raz wysłać??

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusicielko jedna... nie może mnie zabraknąć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo dziewczyny, że kusicie na wymianeczkę:))))) Pozdrawiam serdecznie wszystkie was:) Luna

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja z chęcią przyłączę się do wymianki, a temat różany uwielbiam i już w głowie powstał projekt pracy!!!
    Już pędzę na bloga zamieścić banerek, a meila skrobnę rano.
    Miło mi będzie brać udział w Twojej wymiance za twoją zgodą.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zapisze się na ta wymiankę. Pierwszy raz brałabym udział w tej zabawie, mam nadzieję, że się nadaję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuje się i zapraszam na wymiankę do mnie :) może ktoś się skusi?

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią się zapiszę:) Adresik masz z poprzednich wymianek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością i ja się zapisuję:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak uroczy temat wymianki, że oczywiście się zapisuję, pozdrawiam:)jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny temat wymianki - bardzo chętnie się zapiszę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę wrócić do żywych... więc jeśli mnie przyjmiesz do zabawy będzie mi niezmiernie miło...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za organizację kolejnej fajnej wymianki.Chciałabym wziąć w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja również się zapisuję. Dawno nie brałam udziału w Twoich wymiankach. Pozdrawiam.
    Masz jeszcze adres? czy podesłać?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie brałam udziału w wymianę, bardzo chętnie się dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię Twoje wymianki :)
    dopisuję się listy hehe :)http://agpeart.blogspot.com/
    i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to i ja zapisuję się do wymianki :) banerek juz dodany http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/wymianki.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. eh ... nie brałąm jeszcze udziału w czymś takim ale jeśli mam kiedykolwiek .. to koniecznie teraz, kocham róże :)
    zapisuje się
    http://malinowo-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj szykuje się super wymianka,ale jeszcze nie dla mnie.Za świeża jestem,ale róże to mój ulubiony motyw.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz zapisuję sie na wymiankę , mam nadzieję ,że sprawi mi wiele przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam,
    Zgłąszam się do tej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że przejdę przez gęste sito Twoich zasad... ;-) Uwielbiam motyw róży! A wymiankowe zabawy coraz bardziej zaczynają mi się podobać!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. No to jeżeli mogę to też się zapisuję.W końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się zapiszę, jeżeli można. Mój adres chyba masz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Skusiłam się i ja do zabawy. Przesłać adres czy masz z poprzednich wymianek?

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do zabawy. Zmieniłam adres, więc prześlę Ci nowy. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny blog,szkoda że nie mogę wziąć udziału bo bardzo róże kocham ale cóż mój blog kulinarny choć miewam dni kiedy i hand made poczyniam:)Miłej zabawy życzę wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniała wymianka, przyłączam się do zabawy - w ostatniej chwili, może jeszcze nie jest za późno. Piękna wymianka, bardzo chciałabym wziąć udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj szkoda niezdązyłam:) A może brakuje ci do pary jeszcze 1 osóbki. Było by miło .Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj jaka fajna wymianka...strasznie szkoda że nie zdążyłam...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.