piątek, 11 maja 2012

Nie zapomnę telefonu...

Jak tylko zobaczyłam pewną grafikę tak wiedziałam, że jest idealnie stworzona dla mojej przyjaciółki z Wizażu:) wiedziałam, że wcześniej czy później coś z nią dla niej zrobię:) Traf chciał, że w wymiance wiosennej trafiłam właśnie na nią:D Po prostu nie mogłam się powstrzymać żeby jej nie użyć. Zapytacie pewnie dlaczego? Otóż moja przyjaciółka ma uroczy:P nawyk zapominania z domu komórki:))) i tak powstało etui na okulary

"Odbierz, proszę:)"








Do etui powstała również broszka szydełkowo-koronkowa:)


Oraz pojemnik na filtry  - lub jak moja koleżanka stwierdziła listownik:)


Ja dostałam takie oto cudo :)))) domek na herbatkę:)





I tak dobiegła końca kolejna udana wymianka:))) i same powiedzcie jak można nie brać udziału w wymiankach??? Pozdrawiam was serdecznie Sylwia



6 komentarzy:

  1. Cudnie, na prawdę. Same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda! Zdjęcia wyślę Ci jeszcze dzisiaj bo zupełnie zapomniałam o ich przesłaniu.. Paczka jest już w drodze , ale na miejsce chyba jeszcze nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka,aż miło się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :) Myślałam, ze to domek dla ptaków, nie widziałam jeszcze takiego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna wymianka! Wszystko jest prześlincze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Listownik na filtry" CUDNY!!!
    A domek tez PIEKNY!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.