sobota, 12 maja 2012

wymianka naszyjnikowa

Zapisałam się jakiś czas temu do Reni na wymiankę naszyjnikową - pomysł rewelacyjny  - wiadomo kobieta kocha biżuterię:)))) Mój prezent robiłam dla Boniusi  ponieważ nie mogłam się zdecydować na jedną rzecz więc powstały dwa naszyjniki :) Jedne sutaszowy z wykorzystaniem howlitu i nefrytów miodowych a drugi z wykorzystaniem mojej nowej miłości ;) czyli szydełka, lnianych sznurków i nefrytów miodowych o to co powstało z moich kombinacji:))))








Do paczuszki oczywiście dołączyłam przydasie, słodkości i coś do picia:)

Dla mnie prezent przygotowała Lucyna  - dziękuję Lucynko za naszyjnik:) i serwetki:)


Chciałam też podziękować Reni za wspaniałe prowadzenie wymianki:) Dziękuję ślicznie:))



7 komentarzy:

  1. piękne naszyjniki, zdolna z Ciebie dziewczynka, a wymianka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wymiance... piękne prezenty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. raz jeszcze Moja Droga bardzo dziękuję za te cudeńka... który sprawiły mi ogromną radość ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka za wymianką, widzę. :) Grunt, że udane! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa cudne te zrobione przez Ciebie naszyjniki. Zreszta jak wszystko co tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.