sobota, 26 maja 2012

Z okazji Dnia Mamy:) i prywatna wymianka ....

 "Jest jedna miłość,
która nie liczy na wzajemności.
Nie szczędzi ofiar.
Płacze, a przebacza
odepchnięta wraca
 - to miłość Matki."



Wczoraj miałam przyjemność podziwiać występy moich pociech w przedszkolu i szkole:)




 Dziś moje kochane szkraby zrobiły mi niespodziankę i przygotowały dla mnie rano za nim wstałam śniadanko pyszności








WSZYSTKIM BLOGOWYM MAMOM W DNIU NASZEGO ŚWIĘTA WILE CUDOWNYCH CHWIL Z NASZYMI POCIECHAMI

Jakiś czas temu umówiłam się z koleżanką z Wizażu na prywatną wymiankę o to co w jej efekcie powstało:)

Z mojej strony powstała
szkatułka reliefowa


Kolczyki sutaszowe - jaspis krajobrazowy z marmurem



I naszyjnik wakacyjny z lnu szydełkowego kwiatu i naturalnego korala




Mireczka zrobiła dla mnie prawdziwe cuuuuudo - same zobaczcie

Serweta - ma wymiary 100cm na 50cm





I do tego klipsy frywolitkowe:)))


Wymianki są super:) 
Zapraszam was do kolejnej pachnącej różami:) banerek w pasku bocznym

Pozdrawiam i życzę cudownego dnia. Luna

5 komentarzy:

  1. To super Ci dzieciaczki niespodziankę przygotowały:)
    A na wymiankę pachnącą różami z chęcią bym się zapisała ale blog prowadzę od tego roku.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mnie wzruszył początek wpisu że ciężko się skupić na przepięknej reszcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne niespodzianki Cie spotkaly, dzieciaki sa kochane :) a wymianka wspaniala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty! I wspaniała poranna niespodzianka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tyle przemiłych komentarzy u mnie- to po pierwsze :)
    Po drugie- dzieciaki super - i taka niespodzianka :)
    Po trzecie- te Twoje kolczyki sutaszowe, skrzyneczka - cudne są. Pewnie z tego powodu zapisałam się też na Twoje candy...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.