poniedziałek, 17 września 2012

Gdy księżyc w pełni...

Gdy księżyc w pełni niektórzy z nas odczuwają jego magiczny wpływ na swoją psychikę. Nie będę tu robić wam wykładu  w jaki sposób może Luna na człowieka oddziaływać bo nie o tym chcę pisać. Dziś pokarzę wam jak magia Luny wpłynęła na mnie i moją wymiankową parę Anetkę. Jutro galeria wymiankowych prac dziewczyn uczestniczących w wymiance księżycowej:)

Miałam zagwostkę co dla Anetki zrobić ponieważ jest to bardzo utalentowana osoba:) po przejrzeniu jej bloga stwierdziłam, że fajnie by było jakąś szkatułkę popełnić z dużą liczbą przegródek żeby mogła ją Anetka wykorzystać do przetrzymywania różnych drobnych przydasi - na składzie surówek drewnianych miałam akurat herbaciarkę i tak zamieniła się ona w "Księżycową randkę" i do tego kocia zakładka:)

"Księżycową randkę";)




i oczywiście przydasie i słodkości:)



Od Anetki dostałam same cudowności same popatrzcie:) zdjęcia pożyczyłam z bloga Anetki żebyście mogły przyjrzeć się jaką zdolną kobietą jest:))




Dziękuję Anetko za wszystkie skarby od ciebie:)

Jutro tak jak pisałam umieszczę galerię prac wymiankowych wszystkich uczestniczek:)

Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna


Zapraszam serdecznie również do udziału w kolejnej SIŁOWNI TWÓRCZEJ:))





10 komentarzy:

  1. Sylwuś to ja dziękuję.Przesyłka od Ciebie zaparła mi dech w piersiach. Dziękuję Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty. Świetna księżycowa grafika. Całuski zdolniacho!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prezenty! Torebka i herbaciarka wzbudziły moją zazdrość :-)
    Zdolne z Was bestie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie zdolniachy jesteście .Przeurocza ta wasza wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna wymianka :) sliczności :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wymianka się udała:)
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudaczki, szczególnie ten twój kocur, zupełnie przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! I Twoje, i otrzymane prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta herbaciarka z kotami na tle księzyca mnie urzekła , jes prześliczna , jak wszystko co robisz..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.