wtorek, 11 września 2012

Przeobrażenia w kuchni:))

Witajcie, nie wiem czy to normalne ale nie mam na nic ostatnio czasu.... wiecznie coś, gdzieś... normalnie szok. Ale to nie znaczy, że nic się nie dzieje... dzieje się bardzo dużo można by rzec, że aż za dużo ;) Dziś szybciutko pokarzę co pięknego mi wczoraj przyniósł pan listonosz:)) od utalentowanej Qry Domowej  - kochana Qrko dziękuję ci za te cuuuudowności z całego serca:*
Patrzcie i podziwiajcie jakie śliczności sobie u Qrki zamówiłam:))) przepraszam za jakość zdjęć, ale jak jestem już w domu to jest już za ciemno żeby zrobić porządne zdjęcia. Ponieważ już jakiś czas temu zamarzyła mi się metamorfoza mojej kuchni zaczęłam przemyśliwać co i jak mam zrobić żeby mieć kuchnie taką jak mi się podoba - ściany będą miały inny kolor niż obecnie, przerobię meble i oczywiście zmienię wystrój okien:) Zaczęłam właśnie od nich a dokładnie od zasłon:) które uszyła dla mnie Qrka:) od czegoś przecież zmiany trzeba zacząć ;) Już wiem, że i firanki muszę koniecznie zmienić bo nie pasują do zasłon ale to już po kolejnej wypłacie;) a ściany i meble.... kiedyś:)
Oczywiście do głównego zamówienia Qrka dołożyła jak zawsze małe co nie co:)))) za co ci kochana bardzo dziękuję:))) 

Cudowna zawieszka:))

Woreczek dedykowany dla mnie:)))


i główne danie :))) zasłonki!!!!! z lnu z dodatkiem przeuroczej koronki:))





Już nie mogę się doczekać reszty prac w kuchni....:)))



Zapraszam was też na Turkusowy Hamak gdzie nowości czekają :)) czyli:


Przypominam również, że do końca tego tygodnia paczuszki w wymianki księżycowej powinny znaleźć się u wymiankowych par:) 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie wasza Sylwia - Luna



16 komentarzy:

  1. Przepiękne prezenty! A te zasłonki....no cud! Ale wszystko co Qrka zrobi jest cudem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak ci zazdroszczę tych zasłonek, no ale mam w domu dwóch alergików i pozbyłam się zasłonek, dywanów i pluszaków, a narazie jako ozdoba są jeszcze w kuchni kwiaty, zioła oraz warkocz z czosnkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero pod koniec września będę urządzała swoja nową kuchnię i z pewnością popełnię szydełkowe zazdrostki i zasłonki. Pamiętam jak kiedyś na wsi w domku wisiało pełno takich zawieszek w kuchni. Super zasłonki uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kiedyś takich ślicznych cacuszek było więcej. I małe sprostowanie ja nie uszyłam tych zasłonek tylko Qra Domowa zrobiła mi je na zamówienie:)

      Usuń
  4. Ach... zasłonki takie to moje marzenie jest! JUż widze je na oknach w kuchni... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te zasłonki!!!! Piękny prezent dostałaś, i ta zawieszka... uwielbiam takie drobiazgi.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne Sylwuś zasłonki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ales dostała prezent !!!!!!!!! aż zgrzytam zębami he he ,no i nic mi nie mów o braku czasu ! a zmiany to ja też lubię , ale chwilowo brak pomysłu na nową kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślczne te zasłonki Qrki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko świetnie wygląda i wspaniale się razem komponuje ale najbardziej podoba mi się zawieszka z czosnku i papryczek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. These are all very beautifull!Especially the curtains are adorable!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Sylwio za zaufanie:))))...i cierpliwość...i cieszę się ,że wszystko sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zafajniste zasłonki. Szafki jak chcesz możesz przemalować, choć ja lubię moje w kolorze "drewnianym" Ale już zmiana wystroju okna i przemalowanie ścian bardzo wiele zmienia we wnętrzu. Przestaje być "stare" a zaczyna być "nowe" he he. Powodzenia w pracach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu bardzo ci kochana dziękuję za wyróżnienie są one niezmiernie miłe ale z braku niestety czasu nie przekażę go dalej - tym bardziej, że miałabym problem z wyborem tylko paru blogów.

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.