sobota, 22 września 2012

"Już za chwilę pierwszy dzwonek"....

"Już za chwilę pierwszy dzwonek"  - troszkę od tego pierwszego czasu minęło, ale w sumie brzmi on nadal w moich uszach:) na tyle silnie, że postanowiłam wziąść udział w wyzwaniu na Wizażu o tym tytule:) Dziś ogłoszono wyniki konkursu:) Jest mi niezmiernie miło napisać wam, że moja praca, którą zgłosiłam do tego konkursu zajęła I miejsce:))) A o to co stworzyłam - komoda "Różana dolina" zrobiona z myślą oczywiście o biurku mojej córki Agatki:) boki komody pokryte są zieloną bejcą, którą następnie pokryłam pastą bielącą i przetarłam. Przód komody ozdobiłam motywem różanym coś na styl Cath Kidston :) Przed wami

"Różana dolina"









Uczestnictwo w konkursach jest czymś bardzo fajnym nie tylko dla tego, że możemy wygrać ale przede wszystkim dla tego, że nasza twórczość ma szansę dodatkowego rozwoju. Dla mnie jest to ogromnie motywujące do dalszej pracy, do dalszego tworzenia:)

Przypominam, że na Turkusowym Hamaku rozpoczęła się już druga Siłownia Twórcza:))) szczegóły TU  - zachęcam was do udziału przewidziane są fajne nagrody dla zwycięzcy:) 

Na hamaku możecie też zapoznać się z II częścią Mini Akademii Transferowania:) szczegóły znajdziecie TU 

Już niedługo kolejne atrakcje:)) nad którymi pracuje nasz Zespół Hamakowy:)


Dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim blogu i komentarze:) uskrzydlają one mnie do dalszej pracy:) I już w głowie powoli klaruje mi się temat nowej wymianki:))) wiecie, że ja długo nie mogę bez nich żyć;) 
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

33 komentarze:

  1. Gratuluję!!! Wspaniała komódka i rzeczywiście myślałam, że to Cath Kidston:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba.Najbardziej podoba mi się ten kolor turkusowo-błękitny.Jest śliczny delikatny a zarazem dobitny.Bardzo fajna kompozycja z tymi kwiatami.ŚLICZNA napewno twój Aniołek będzie zachwycony.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Komoda prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wcale się nie dziwię, że zajęłaś I miejsce, komódka jest prze prze przecudowna. Fanfary na 102. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. taka komódka super pasowałaby do mojego pokoju ;))
    gratuluje :)
    Zapraszam do siebie na małe CANDY. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna komódka Sylwia:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna komódka - w takich romantyczno-nostalgicznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszła rewelacyjne, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i nie trzeba zazdrościć tylko zrobić sobie :)

      Usuń
  9. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    jaka przepiękna ja chcę taką!!!! jeju moja biżuteria woła o nią:)

    z checią obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dziękuję za tak entuzjastyczny komentarz:) Niestety tak ja pewnie czytałaś w poście komódka jest już własnością mojej córki:) ale z tego co widzę zajmujesz się też decoupage więc do dzieła :)))pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  10. Śliczna komódka! Jak najbardziej zasłużone pierwsze miejsce :) Też bardzo lubię tą serwetkę różaną. A kolor boczków po prostu fantastyczny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zakochałam się w niej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to nie jesteś Cecylio jedyna zakochana w tej komódce :) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  12. Piękna komódka!
    Pozdrawiam i gratuluję I miejsca :-)
    miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale się nie dziwię,że wygrałaś,bo komódka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj mnie też się bardzo podoba tak jak skrzyneczka z elfem buuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  15. Komoda śliczna :-) zasłużona wygrana :-)
    Dziękuję za zaproszenia do Turkusowego Hamaku to bardzo miłe :-) jak tylko się troszkę ogarnę z moimi sprawami na pewno tam zajrzę :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna ta komódka...też bym taką chciała na swoje piękne biżutki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna!!! Cudne kolory i w ogóle. Też bym chciała taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.