niedziela, 16 września 2012

Kreatywność, lody śmietankowo - jagodowe oraz recyklingowa sypialnia Agatki

Wiem, że czekacie od wczoraj na podsumowanie wymianki księżycowej, ale nie mam jeszcze dwóch zdjęć paczuszek więc post wymiankowy będzie myślę najpóźniej we wtorek:)
Nie znaczy to, że dziś o niczym nie będzie ;)
Zakładając blog Turkusowy Hamak w pierwszym poście umieściłam konkurs na siłownię twórczą:) Miałyście stworzyć pracę w kolorystyce lodów śmietankowo - jagodowych. Skąd pomysł na taką siłownie twórczą? Gdy ją ogłaszałam trwały wakacje, a ja uwielbiam lody śmietankowe :))) a skąd jagodowe się wzięły? W lipcu skończyliśmy z mężem malować pokój naszej córki Agatki:) Jest on utrzymany w tonacji śmietankowo - jagodowej właśnie:) i tak samo z siebie  - naturalnie wyszło, że i siłownia twórcza będzie w tej właśnie tonacji. Wraz z moimi koleżankami z Zespołu TH postanowiłyśmy, że i my wykonamy pracę na to wyzwanie, ale nie będą one brały udziału w konkursie a będą tylko stanowiły dla was przykład naszej interpretacji tematu siłowni:)
W mojej pracowni powstała szydełkowa powłoczka na jasiek o wymiarach 40cm*40cm.







Na zdjęciach widoczne jest również łóżko, które wykonał od podstaw mój mąż dla Agatki:) 
jest ono łóżkiem recyklinowym zrobionym z desek pochodzących ze starej podłogi (mają one 45 lat), która znajdowała się w starej kuchni naszego domu - kuchnia ta została przez nas przerobiona na naszą sypialnię:) Nogi łóżka to z kolei okorowane pnie drzew.









Dodam, że mój mąż nie jest z zawodu stolarzem - jest to jego hobby:) w ramach, którego stworzył również skrzynię  - coś na kształt dawnych skrzyń posagowych. Stoi ona póki co w pokoju córki, ale przewidziana jest do naszej sypialni. Właśnie powstają półki:))) do pokoju Agatki.








Wracając jednak do siłowni twórczej:) w Zespole TH stwierdziłyśmy, że dobrze by było nagrodzić osobę, która zwycięży konkurs. Tym razem nagrodę dla zwycięzcy ufundowałam ja:) jest to zestaw biżuterii z ametystami - broszka retro z wykorzystaniem lnu i koronki oraz kolczyki.









Zapraszam was serdecznie do zapoznania się z pracami dziewczyn  - jest na co popatrzeć:))) i namawiam was do oddania swojego głosu na pracę która spodoba się wam najbardziej:) Głosowanie jest TU wystarczy napisać numer pracy:)
Już jest szykowany kolejny temat siłowni twórczej:))) z super nagrodami za wygraną:)  - zdradzę tylko tyle, że mamy sponsorów:))))
Zachęcam was również do zapoznania się z wynikiem konkursu na Kreatywną Kobietę Miesiąca :) Jeśli jeszcze nie wiedzie kto nią został zapraszam TU :) Na początku października ruszy nowa edycja KKM zapraszam was serdecznie  - warto!!!

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was za bardzo;) bo jakoś długaśny post wyszedł;) A następny tak jak pisałam będzie już o wymiance księżycowej - przepiękne prace powstały:)

Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.




Poszewka śmietankowo - jagodowa
wykonana szydełkiem  - zapięcie na ozdobny guzik
włóczka 100% akryl
można prać w 40 stopniach C
wymiary 40cm*40cm
DOSTĘPNA





17 komentarzy:

  1. WOW!!! Ale masz zdolnego męża!!! Jak na hobbystę radzi sobie świetnie. Zazdroszczę łóżka i skrzyni, córka musi być zadowolona :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace wykonałaś!!!
    no ale te łóżko to mistrzostwo świata!!!! wielkie brawa dla męża :-)
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a juz sie miałam pytać o to sliczne łóżko:))))) brawa dla męża:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. łózko i skrzynia bajeczne...męczę swojego męża o taką skrzynię od jakiegoś czasu :) chyba mu muszę Waszą pokazac :)
    w TH głos oddany, prace piękne, a nagroda śliczna...pozdrawiam
    ostatnie dni lata przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzęże nie tylko Ty taka zdolniacha w Waszej rodzince. Pozdrówka dla męża spisał się świetnie. Poducha bardzo sympatyczna. całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Drewno to kolejna moja słabość, biżu też, po prostu oczu nie mogłam oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo oryginalne mebelki:) Zdolniacha z Pana Męża:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia muszę przyznać,że masz zdolnego M. Wszystko co zrobił jest mega!!!! bardzo mi się podoba. buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. śiwetne te łózko i skrzynia pełen podziw dla M. , poducha cudna pasowałaby do mojego pokoju
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną poszeweczkę wydziergałaś, a łóżko REWELACJA!!! Agatka pewnie teraz nie chce wychodzić z pokoiku:) Skrzynia też bardzo oryginalna.

    Wspaniale biżutki na nagrodę zrobiłaś, popatrz do czego się niektórzy posuwają by tylko je zdobyć ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko cóż ludzie nie wiedzą kiedy spasować - smutne :(
      A Agatka jest przeszczęśliwa że ma swój pokój:)

      Usuń
  11. Nie mogę się napatrzeć na te cudowności! A poszewka świetnie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zazdroszczę tych poduszek na szydełku chyba sama z zazdrości się za nie zabiorę !, łóżeczko i pokoik bardzo mi się podobają !, a dlaczego dla nas nie ma nagród buuuuuuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusia przepiękna, mimo iż trochę szydełkuję to jeszcze żadnej poduszki nie zrobiłam; ciągle mało czasu na wszystko, więc nie wiem kiedy uda mi się wydziergać poduszki, narzuty itd. A ta twoja jest we wspaniałych kolorach, mój Synuś też ma pokój w podobnych tonacjach - we fiolecie :-) Nagroda też śliczna :-) I łóżko rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna nagroda - komplecik przecudny :) pozdrawiam i przy okazji zapraszam na wymiankę do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.