środa, 5 września 2012

Obłaskawianie papieru i KKM!!!

Długo się zastanawiałam czy pokazywać wam moje wypociny niedzielne czy nie.... Wielokrotnie podziwiam na waszych blogach prace skrapowe... zachwycają mnie swoją misterią:) Ponieważ w paru przesyłkach obdarzyłyście mnie skrapowymi przydasiami postanowiłam spróbować i ja obłaskawić papier .... nie wyszło to tak jak trzeba;) już wiem, że na bazę muszę zaopatrzyć się w grubszy papier i użyć taśmy dwustronnej a nie magica. I oczywiście muszę równiej wszystko docinać elementy. Mimo niedoskonałości i tak jestem dumna z tego pudełka  - chociażby przez to iż skończyłam je ;) a nie rzuciłam gdzieś w kąt z irytacją ;)







A teraz o kolejnej innowacji na Turkusowym Hamaku:)))


Na Turkusowym Hamaku rusza nowy konkurs " Kreatywna Kobieta Miesiąca". Zasady są proste. Wystarczy napisać jednozdaniową odpowiedz na pytanie konkursowe, a cały nasz zespół wybierze najbardziej kreatywną osobę. która będzie mogła napisać na Hamakowym Blogu autoprezentacyjny post.

Więcej informacji uzyskacie TU
Zapraszamy was gorąco do udziału w KKM:)


Pozdrawiam was serdecznie Sylwia - Luna


10 komentarzy:

  1. Urocze pudełko, wielkie brawa za konsekwencje i doprowadzenie do końca dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełeczko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełko, motyw na nim śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie papier nie lubi hihi i zawsze wszystko krzywo wychodzi. Twoje pudełeczko jest bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczko cudo!! i ten motylek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ oczywiście,że pokazywać!!!A wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny kochane dziękuję wam serdecznie za te wszystkie przemiłe komentarze i wyrozumiałość dla moich pierwszych prób. Dzięki wam aż chce się dalej tworzyć:) Pozdrawiam serdecznie wasza Sylwia - Luna

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.