niedziela, 23 września 2012

Z Elfem w tle.....

Zza uchylonych drzwi słyszę ich szept, w kroplach rosy dzwoni ich śmiech, przymykam oczy widzę jak tańczą, na promieniach słońca unoszą się hen wysoko. Ich świat jest gdzieś na granicy snu i jawy, zmierzchu i świtu, pomiędzy niebem a ziemią :) Są w mojej duszy gdzieś tam w sekretnym miejscu - cały czas ze mną. Gdyby nie one wiele rzeczy nie ujrzało by światła dziennego. Dziękuję WAM ELFY:)

SZMARAGDOWA MODLITWA






Dziękuję również Lunie z bloga Zmierzch Luny za zorganizowanie zabawy z elfem w tle:)

Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

8 komentarzy:

  1. Piękne pudełko, podziwiałam je już na blogu Zmierzch Luny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisałas a pudełka troche mi żal , jest cudowne , cały czas zachodze w głowe gdzie znalazłas taki piekny potyw.. pozdrawiam i dziękuję za to ,że byłaś i jesteś..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się to czyta a pudełko wprost cudowne, rzeczywiście motyw niesamowity Podziwiam ciepło :) i zapraszam do mnie na candy http://rozanewzgorze.blogspot.com/2012/09/anielskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.