czwartek, 20 września 2012

Wymianka księżycowa - podsumowanie oraz szkoła z nostalgią

Dziś podsumowanie wymianki księżycowej  - kochane dziewczyny dziękuję wam za udział w kolejnej mojej wymiance:) jest mi niezmiernie miło, że tak licznie w niej uczestniczyłyście i tak piękne rzeczy powstały:) Serce i dusza ma cieszy się tym faktem niezmiernie. Przykro mi też, że jedna z osób biorących udział w wymiance nie daje znaku życia czemu nie wykonała prezentu dla swojej wymiankowej pary:( I tu mam ogromną prośbę jeśli zgłaszacie się do jakiś zabaw to na prawdę oceniajcie swoje siły na zamiary i druga sprawa jeśli coś się wydarzy w waszym życiu to dajcie choć jakiś znak żeby wasza para wiedziała czemu nie dostała swojej paczuszki.

Nie chcę przedłużać już pisania zapraszam was serdecznie do galerii wymiankowych prac:) TU znajdują się podlinkowane nicki dziewczyn uczestniczących w wymiance:)


Aga L-P

Agape Art

 Ar_nika


Boniusia

Bożenka

Decokuferek

Elżbieta

Etoile

Fimo

Janeczkowo

Jawora

Juana

Katerina

Lucyna

Margeritka_gg

Martita 1978

Na górze róże

Pandzioszka

Pandzioszka

 Ulotne Chwile


Wiola

 Wisia


Jeszcze raz bardzo wam dziewczyny dziękuję w uczestnictwie w zabawie i jak tylko unormuje się moje życie i zawodowe i prywatne (za dużo się ostatnio dzieje - w pracy meksyk a w domu choroby) postaram się ogłosić kolejną wymiankę na jakiś mam nadzieję przyjemny temat:)



 Dziś nastąpi ogłoszenie wyników poprzedniej siłowni twórczej:) a ja zapraszam was  do uczestnictwa w nowej siłowni twórczej:) warto postaraliśmy się dla was o sponsora nagród:))) chcecie wiedzieć więcej zapraszam TU


Zespół Turkusowego Hamaka również wykonał prace na siłownię szkolną:) Oczywiście jak już kiedyś wam wspominałam nasze prace są jako przykładowe i nie biorą udziału w głosowaniu siłowni.
Jeśli chodzi o mnie wykonałam kubeczek na długopisy, kredki - czyli nostalgiczny organizer na biurko dla mojej córeczki:)





Córka jest z niego bardzo zadowolona bo biurko, gdzie teraz jako uczennica klasy 4 szkoły podstawowej spędza dużo czasu wygląda ładnie - oby to się tylko przełożyło na chęć nauki;)

Może na dziś starczy;) żeby was nie zanudzić całkiem;) Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

P.S.
Chciałam też podziękować za wszystkie komentarze, które zostawiacie pod moimi postami - przepraszam, że nie na każdy odpowiadam ale na prawdę ostatni czas dla mnie jest ciągłą walką z kurczącą się dobą. Dziękuję z całego serca, że zaglądacie, komentujecie i dajecie mi tyle pozytywnej energii do dalszego tworzenia:) Buziaczki:*

7 komentarzy:

  1. cudne prezenty wymiankowe i bardzo ciekawy pojemniczek. Lubie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to jestem pewna ! coś Cię ugryzło i dlatego nie muszisz spać , wyślij to coś do mnie może wtedy będemiec więcej czasu hi hi, żałuję niezmiernie ,że nie brałam udziału w tej wymiance , ale jak napisałas licz siły na zamiary , no i dlatego musiałąm sobie odpuścic , piękne prezenty i dlatego trzymam Cię za słowo ,że jeszcze zorganizujesz wymiankę o podobnym temacie.!A prace koleżanek z hamaczka sa urocze , szkoda ,że nie mozna ich oceniać , pozdrawiam i zyczę zdrowia całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziękuję za wspaniałą wymiankę ściskam Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty wymiankowe, gratuluję udanej organizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne wymianki. Spodobałmi się pomysł dzbanuszka na długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspaniałą wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę, a Fimo przysłała mi nie tylko te dwie rzeczy ze zdjęcia, bo były też fajne przydasie, słodkości i napitki. Pozdrawiam serdecznie.
    P.S. Zdjęcia są na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.